Gå til innhold

ang. pupper ;) har dere smakt på melka deres..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nå testet varene jeg da hehe. hadde besøk av ett vennepar rett etter fødsel og da ble det prat på mm. jeg plumpet ut med at den var skikkelig søt, å de så helt sjokkerte ut.. har du smakt på den liksom!? de har ikke barn selv da.kanskje derfor..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart jeg har smakt. Men folk uten unger tror mye rart, de.

Skrevet

Jepp...har gjort det ja... da jeg drev og pumpa...når jeg da skulle varme opp melka så helte jeg noen dråper på håndleddet og slikka dem bort etterpå... Helt naturlig i grunn...litt søtlig smak...greit nok.

Skrevet

Har 3 barn og nei, det kunne aldri falle meg inn! Har heller aldri smakt på mme etter jeg selv forlot babystadiet. Liker ikke melk i det hele tatt da, drikker aldri vanlig kumelk heller.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, det har jeg faktisk ikke gjort, men sambo har :)

Skrevet

Ja, selvfølgelig;o)

Skrevet

Ja, har det. Jeg smakte på mm som var fryst. Den luktet rart og smakte grusomt, selv om den bare var 2 uker gammel. Åpnet flere, luktet og smakte litt...usj,,,før noen her inne sa at det var vanlig at den ble rar på smak.

Skrevet

Smakte på erstatningen til minismurf. Nutramigen - soya (?) basert ak vi kjøpte på apoteket. Og fytti grisen for en vond smak. Utrolig sterk, beisk smak. Ikke rart han ikke ville ha det...

Skrevet

Nei, syns det er kvalmt, hehe.... har smakt MME da, når jeg sjekker temp. og det smaker mel i vermt vann.

Skrevet

no thanks..får littt angst ved tanken egentlig...hehe!

Skrevet

Klart jeg har... og mm smaker mye bedre enn mme. Fatter ikke at ungen klarer å drikke mme, for det smaker jo helt grusomt.

Skrevet

Jepp, både jeg og mannen har smakt på det. Var jo søtt og allting!

Skrevet

ja

Skrevet

Så klart :)

Og det smaker akkurat som hestemelk, så alle pattedyr liker nok søtt :)

Skrevet

Ja flere ganger. Måtte jo sjekke at den fryst melken ikke var sur før jeg ga den til ungen. Har smakt på den ferske varen også.

Skrevet

godt det ikke bare er jeg og sambo som er "perverse" hihi (",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...