Gå til innhold

bli kjent?


*H*

Anbefalte innlegg

noen i osloområdet som vil bli bedre kjent? jeg er født i 86, og er førstemann av alle vennene mine (våre..), så blitt litt stusselig å være gravid nå. noen i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei eg er ikkje fra oslo men bergen.....er født i 86 eg og så tenkte kansje det hadde vert litt kjekt med noen å prate med....har en venninede som har en 1 år gammel gutt men eg ikkje så mye med henne så eg føler vel meg ganske alene eg og.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Bor i Oslo jeg også. Er født i 85 så er jo omtrent på samme alder da:) Er ikke så mange som har barn i vennegjengen vår heller så hadde vært koselig å ha noen andre å dele erfaringer med. Hvor skal dere føde? Hvor i osloområdet bor dere??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg sendt melding til dere begge.... er fint å være ung gravid, men når ingen andre er det av vennene, så kan det bli litt ensomt:P

 

har dere vært med på masse bimtreff og sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant at det kan bli litt ensomt i lengden når man er alene om det. Alle vennene våre syns jo det er koselig og sånt, men blir nok litt vanskelig for dem å forholde seg til det når de ikke er helt der selv.

 

Nei har ikke fått vært med på noen treff enda. Har aldri passet egentlig

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...