Gå til innhold

klør og klør... bli satt igang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en uke fra termin, og klør så jeg snart blir galen! Har tatt blodprøver, og gallesyrern er nesten normal, men en av de andre leververdiene er noe for høy. I og med at det ikke er fare for meg eller barnet, er det da helt usannsynlig å få bli satt igang? jeg blir jo snart helt gal her... og vil så gjerne bli satt igang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også fæl kløe.. og en uke igjen! Skulle gjerne bli satt giang jeg også! har du snakket med jordmor?

Skrevet

Samme her.. men selv om verdiene er litt forhøyet - min var 46 - normal verdi er ca 30 - så er det ikke fare før verdien er 3 doblet... altså rundt 90 - så de gjør ikke noe med det... Vi må nok bare holde ut.... Jeg holder på å klø meg i hjel under bena om natten og kvelden!!! og så sprer det seg ut over kroppen.

Skrevet

akkurat sånn jeg har det også, sprer seg utover og jeg klikker omtrent altså... stakkar mannen min, jeg vrir og vir på meg og syter og klager... han sover godt han altså, når han sovner, men vi må jo nesten le litt da, jeg må jo oppleves som en diger stressa maur....

Skrevet

Jeg klør som en gal jeg. Og er helt utslitt. Prøvene er helt fine. men blir satt i gang om fjorten dager pga dette. Er da 38. uker. SIkkert forskjellig fra sykehus til sykehus...

Skrevet

da ønsker jeg deg i alle fall lykke til :-) håper de kan sette igang meg også, jeg er jo på termin om en uke!

Skrevet

Takk for det:) Det hjelper kanskje og syte og klage litt og si at du er helt uslitt. Får håpe de tar hensyn til det og setter deg igang. Er jo ikke noe allright og være så utslitt når man skal ha en baby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...