Gjest Rebel m/jente Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 se og døm selv... http://www.youtube.com/watch?v=QujA8YYgTWU
Anne-B. Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Går ikke an å si noe om en hel nasjon på grunnlag av et videoklipp. Dette gjelder NOEN amerikanere, ikke alle.
Sjefsmegga Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Finnes vel like mye teite folk der i forhold til folketallet som det gjør på denne sida av atlanteren ;-)
Gjest Rebel m/jente Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Hehe jeg vet selvfølgelig det=) KJenner mange smarte amerikanere jeg! Samtidig som man kan stille seg kritisk til den amerikanske skolens fokus på resten av verden Ifølge de amerikanerne jeg har snakket med er det ihvertfall for lite fokus på kunnskap om resten av verden...
Dotten Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Vel, nå består jo amerikanere av både folk fra USA, Brasil, Mexico osv. så nei.... men mange dumme folk i USA... he, he. I hvert fall blant de mange elsker å gjøre narr av... som rednecks, trailertrash osv... Huff. Nei. Alle land har sin andel med dumme folk. Heldigvis.
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Er nordmenn 1,80 høye, knallblonde og smånazistiske?
Gjest -<<- Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Gidder ikke se. Nei, det er de ikke. De er antagelig gjennomsnittlig mindre informert om omverdenen enn den jevne europeer, men det kan jo ha noe med at landet deres er større enn kontinentet vårt.
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 Er jeg en avviker, altså? Legg meg i strekk, lobotomer meg og kjør på med hydrogenperoksiden, jeg orker ikke ha det slik!
Gjest Rebel m/jente Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 haha! nå håper jeg dere ikke tror overskriften var min egen mening. men jeg må innrømme at jeg syns det er litt... morsomt å tro star wars er basert på sanne hendelser.
joplaya Skrevet 7. februar 2008 #11 Skrevet 7. februar 2008 enig med hun over..fam.har bodd et år i sørastatene, og gått i skole der..Er veldig lite fokus på andre land, verdensdeler, konflikter enn hos oss( europa). Snakket selv med flere voksne som aldri hadde vært utenfor bygrensene engang.. la og merke til en utrolig patrotisme, og veldig høye tanker om sitt land, ift.f,.eks.europa.. Gjelder SELVSAGT ikke alle i amærika:)
Norwegian by injection Skrevet 7. februar 2008 #12 Skrevet 7. februar 2008 Jentene mine på 7 og 8 år begynte på skolen i Florida i januar. Læren sa at han fant ikke en norsk/engelsk ordbok, men han hadde en nederlansk/engelsk ordbok og lurte på om det ville være til noe hjelp, jeg ble litt overrasket, jeg trodde at han tullet med meg.....han er jo lærer og jeg synes han skulle ha vært bedre informert! Har skjønt at veldig få her i USA skjønner hvor og hva norge er? FLAUT!!!!!
It's all about me Skrevet 7. februar 2008 #13 Skrevet 7. februar 2008 Så ikke på klippet, men regner med at det er det jeg har sett før med folk som blir intervjuet på gata. Men av egen erfaring så må jeg si at etter å ha vært her en mnd nå så er svaret mitt: Ja det er de. I snitt møter vi fullstdendig blåste personer mye oftere her enn i Norge, he he. Spesielt et yrke er dominert uten å gå nærmere inn på hvilket.
Norwegian by injection Skrevet 7. februar 2008 #14 Skrevet 7. februar 2008 he he, enig med deg! mange rare folk her!!! Hvor er du i USA?
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 7. februar 2008 #15 Skrevet 7. februar 2008 er jeg dum eller er det feil på linken,.....får opp en video av en bryllupsdans?
It's all about me Skrevet 7. februar 2008 #16 Skrevet 7. februar 2008 Sendte deg PM jeg. Vil ikke legge ut for mye her som kan identifisere meg, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå