Gå til innhold

er amerikanere dummere enn folk flest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går ikke an å si noe om en hel nasjon på grunnlag av et videoklipp. Dette gjelder NOEN amerikanere, ikke alle.

Skrevet

Finnes vel like mye teite folk der i forhold til folketallet som det gjør på denne sida av atlanteren ;-)

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Hehe jeg vet selvfølgelig det=)

KJenner mange smarte amerikanere jeg!

Samtidig som man kan stille seg kritisk til den amerikanske skolens fokus på resten av verden Ifølge de amerikanerne jeg har snakket med er det ihvertfall for lite fokus på kunnskap om resten av verden...

Skrevet

Vel, nå består jo amerikanere av både folk fra USA, Brasil, Mexico osv. så nei.... men mange dumme folk i USA... he, he. I hvert fall blant de mange elsker å gjøre narr av... som rednecks, trailertrash osv... Huff. Nei. Alle land har sin andel med dumme folk. Heldigvis.

Skrevet

Er nordmenn 1,80 høye, knallblonde og smånazistiske?

Skrevet

Gidder ikke se.

Nei, det er de ikke.

De er antagelig gjennomsnittlig mindre informert om omverdenen enn den jevne europeer, men det kan jo ha noe med at landet deres er større enn kontinentet vårt.

Skrevet

Er jeg en avviker, altså? Legg meg i strekk, lobotomer meg og kjør på med hydrogenperoksiden, jeg orker ikke ha det slik!

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

haha!

nå håper jeg dere ikke tror overskriften var min egen mening.

men jeg må innrømme at jeg syns det er litt... morsomt å tro star wars er basert på sanne hendelser.

Skrevet

enig med hun over..fam.har bodd et år i sørastatene, og gått i skole der..Er veldig lite fokus på andre land, verdensdeler, konflikter enn hos oss( europa). Snakket selv med flere voksne som aldri hadde vært utenfor bygrensene engang.. la og merke til en utrolig patrotisme, og veldig høye tanker om sitt land, ift.f,.eks.europa..

Gjelder SELVSAGT ikke alle i amærika:)

Skrevet

Jentene mine på 7 og 8 år begynte på skolen i Florida i januar. Læren sa at han fant ikke en norsk/engelsk ordbok, men han hadde en nederlansk/engelsk ordbok og lurte på om det ville være til noe hjelp, jeg ble litt overrasket, jeg trodde at han tullet med meg.....han er jo lærer og jeg synes han skulle ha vært bedre informert! Har skjønt at veldig få her i USA skjønner hvor og hva norge er? FLAUT!!!!!

Skrevet

Så ikke på klippet, men regner med at det er det jeg har sett før med folk som blir intervjuet på gata.

Men av egen erfaring så må jeg si at etter å ha vært her en mnd nå så er svaret mitt: Ja det er de.

I snitt møter vi fullstdendig blåste personer mye oftere her enn i Norge, he he. Spesielt et yrke er dominert uten å gå nærmere inn på hvilket.

Skrevet

he he, enig med deg! mange rare folk her!!! Hvor er du i USA?

Skrevet

er jeg dum eller er det feil på linken,.....får opp en video av en bryllupsdans?

Skrevet

Sendte deg PM jeg. Vil ikke legge ut for mye her som kan identifisere meg, he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...