Ralla34 Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har blitt forkjølet og har i dag fått vondt i øret. Vet det er vanlig altså, men det sååå ubehagelig! Hver gang jeg svelger er det en "dott" som smeller inni øret og det kjennes tett ut.... Jeg drypper nesen ofte med saltvann...Er det noe annet jeg kan gjøre!? Det er ikke noe behagelig nei... Håper snart vi kan bli friske alle mann nå;o) Gleder meg til vår!!!!
Martin+Mamma Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 bruk nesespray. da løsner dotten opp å det slipper å spre seg til bihulene
Ralla34 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2008 Men kan jeg spraye så mye med eks otrivin da? det står 1-3 ganger daglig bare....
Martin+Mamma Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 er nok ikke dødlig om du tar noen ekstra doser;) men det skal ikke brukes i ukesvis da. er bare for noen dager,til det løsner opp igjen. er det skikkelig vondt funker paracett kjempe bra mot smerter i øret.
Audacious Angel Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Bruk først en saltvannspray for å løsne på den tette nesen, snyt deg skikkelig, så bruk otrivin. Du må ha noe som løser opp først. Jeg er kjempe plaget med øreverk og det er utrolig viktig med en gang jeg kjenner at jeg blir tett å bruke saltvann for å løsne opp.
Scorpiogi Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 Det hjelper alltid meg å pakke ørene fulle med bomull, så går jeg sånn til det er bedre. altså, hold øret varmt.. kan og prøve å varme vann, og hold øret over, så det blir varmt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå