Gå til innhold

Hvilken grøt anbefaler du å starte med...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Risgrøt er den typen jeg startet med fordi den får ikke samme stivelse-konsistensen som annen grøt og så ble jeg anbefalt dette frdi det skal visst ikke gi allergiske reaksjoner (glutenfri).

Skrevet

Begynte med maisgrøt og blandet den med mm for å få en mild start. Den inneholder ikke gluten.

Blandet også i litt sviske mos for magen sin del.

Skrevet

jeg har beg med maisgrøt, denne skal tilsettes MM/MME men så rører jeg inn en teskje malt, slik at barnet ikke skal få forstoppelse.

Skrevet

Jeg anbefaller deg å gå på sunnkost å kjøpe Holle sin Hirsegrøt, eventuelt fullkornsgrøt. Disse er helt sukkerfri! Mao. ikke overlesset med fruktsukker etc. Hirsegrøten er dessuten glutenfri. Hirse (sammen med Havre) er et svært jernholdig kornslag. Og det er vel derfor man strengt tatt begynner med grøt er det ikke? De er også uten tilsettningstoffer...

De koster 44 kr per stykk - noe som i og for seg kan virke dyrt. Men viktig å merke seg at disse grøtene er dryge. Hadde den første pakken i en måned. Har inntrykk at bla. Nestle sine ikke varer så lenge.

Skrevet

Holle hirsegrøt er super og som sagt over her sukkerfri og rik på jern! Min snuppe elsker den og skal snart også få prøve seg på risgrøten deres. :0)

Skrevet

helsesøster sa mais- eller risgrøt. For magen sin del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...