Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Har noen venninner som rett og slett ikke klarer å holde kjeft... Har akkuratt funnet ut at jeg er gravid, og jeg har veldig lyst til å si det til en spesiell venninne, men jeg veit at hun ikke klarer å holde kjeft til 12.uke.. Vil ikke fortelle det til famiien riktig enda for de kommer til å bli så lei seg hvis det ikke går bra og vil jo selvfølgelig ikke at de skal få høre det av andre enn oss... Og har en annen venninne som jeg ikke tør å si det til for hun har selv prøvd veldig lenge og kommer til å bli så misunnelig... gruer meg faktisk å fortelle det til henne... uff... De er egentlig veldig gode venninner som altid stiller opp, men akkurat på dette området blir det vanskelig... Fader ass!!! Signerer med anonym for veit at de er her inne til tider!!!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Hun er jo ikke så veldig god venninne om hun ikke klarer å holde tett da... Gode venner sladrer ikke!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Anbefaler deg å ikke fortelle det da. Det er jo supre nyheter, men om du virkelig ikke vil at folk skal få vite det bør du nesten vente.. Vi sa det til svigers allerede etter en halvannen måned, ba de om å ikke si det videre for vi ønsket ikke at søskene og vennene våre skulle vite det før vi var sikre på at spiren satt.... Hva tror du skjedde.. plutselig visste hele bygda det! F.. så respektløst!!!
*En rosa og en blå* Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 2 venninner av meg fikk vite det allerde i 5. uke da vi var på weekendtur sammen. En annen venninne fikk vite det i 8. uke, og en fjerde i 11. Foreldrene mine fikk vite det ca i 8. uke. Alle fikk beskjed om at vi ønsket å holde det hemmelig en stund til, og selvfølgelig gjorde de det, fordi de respekterte vårt ønske! Nå er jeg i 16. uke og først nå er det blitt offisielt. Stoler 100 % på vennene mine, hadde jeg ikke gjort det så hadde de ikke vært vennene mine!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Helt enig!! Det er så respektløst å ikke holde kjeft. Hvorfor er det så vanvittig vanskelig??Forstår ikke det.. Når noen forteller meg ting som jeg ikke skal si videre, ser jeg faktisk på det som en ære.. Det vitner om at de stoler på meg såpass at de ønsker å dele en slik nyhet med meg.. Hvorfor forstår ikke folk at hvis man støtt og stadig sladrer så stoler man ikke lenger på de?? Helt ubegripelig for meg...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 akkuratt det jeg mener. Hvor gode venner kan det være når du ikke stoler på de?revurdere vennene dine kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå