Gå til innhold

Jeg har blitt et matvrak :)


Anbefalte innlegg

Gjest Lenchen *fødeklar*
Skrevet

Har termin på mandag, og de siste ukene har jeg forvandlet meg til et skikkelig matvrak. Har spist som før gjennom hele svangerskapet, og lagt på meg 13 kg, men de siste dagene/ukene så tenker jeg nesten ikke på annet enn mat. Nam nam, spiser med god samvittighet da, og prøver å unngå så mye usunn mat, selv om jeg går å fisker ut en brownie til dagen fra fryseren som egentlig skulle være til baby-besøkene etter fødselen, hehe...

 

Ikke lett å styre unna gitt ;-)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

matvrak.no, det er meg!

men jeg klarer ikke å styre meg unna usunn mat :( og det har jeg ikke klart siden jeg begynte med adventskalenderen 1 des, nå har jeg sukkerkick som jeg ikke blir kvitt.. :(

må spise litt på natta også nå jeg. blir så sulten av å ligge å vri meg. har lagt på meg 14 kg til nå, har termin imorgen. det stresser meg ikke, men at babyen kan være stor av alt sukkeret.

Skrevet

Skjønner godt hvordan du har det - bare at jeg har det slik i 1.trimester :-) Tredje gangen jeg er gravid nå, og det har vært slik hver gang. Jeg er i uke 31 nå, har bare lagt på meg 4 kg, og alle de kom i 1.trimester. Jeg hadde faktisk matpakke med meg i sengen om natten, for jeg våknet av at jeg var så sulten!

 

Kos deg med maten din du, kroppen og sjelen din har gjerne ekstra behov for "kosemat" nå?

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...