Scorpiogi Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 mange stemødre som har besøk av stebarna på morsdagen? Hvordan blir dette gjort hos dere? Skal de hjem til mor eller?
*-* Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 De er hos oss, og jeg tror ikke vi kommer til å gjøre noen endringer. De pleide ikke å feire mors- og farsdag noe særlig før de ble skilt heller så vidt jeg vet og har ikke så lange tradisjoner for det. Ganske greit sånn. Jeg har bakt kake og ordnet litt til farsdag hvis det er når de er hos oss, men det har vært mitt initiativ. Kan hende jo de vil ringe bort til mor på søndag og si gratulerer, men tror det er det hele. Hadde det vært veldig viktig for mor hadde hun lånt dem på søndagen. Men vi gjør mindre og mindre sånne tilpasninger etterhvert nå, og det er deilig. Inntil i år har vi bytta på bursdagene til foreldrene, lånt barna over eller byttet helger. I år begynte vi med at vi bare feirer fars bursdag noen dager før eller etter når barna er hos oss, det blir så mye fram og tilbake for dem hele tiden.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 jeg er veldig glad i morsdager og farsdager, og hos min familie er det stor tradisjon. men det er samværsdag på søndag og småen skal til far. men han kommer hjem på kvelden så vi får spise kake da før han legger seg. er litt sturslig og feire morsdag uansett når småen ikke er stor nok til og finne på noe selv. og jeg ikke har noen i min familie som finner på noe. så da blir han hos far. far har ikke noe sån tradisjon tror jeg for det virker ikke ut som han tenker på verken farsdag eller morsdag. tror foresten de skulle ett eller rannet også, mener han nevnte noe. når småen blir større så kommer jeg nok til og si til far at jeg ønsker han litt tidligere hjem denne dagen om det er ok for han.
ana baroma Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 I fjor på morsdagen hadde mannen min samværshelg. Han og guttungen dro ut for å handle blomster til henne, han lagde kort hos oss, og han ble levert tidligere enn normalt sånn at de kunne spise kake osv. På farsdagen i fjor hadde mor han, og de gadd ikke å hjelpe han å ringe faren engang. Så heretter blir det null fiksing fra vår side:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 hadde jeg hatt en sånn X så hadde jeg jaggu behandlet han bedre! hadde behandlet han bedre uansett egentlig. på farsdagen spurte jeg stemor om hun ville overaske far med småen. det ville hun, men far dro på hyttetur så da gikk det ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå