Meg + 2 prinsesser Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Sier alle til meg, da de spør om vi vet kjønnet. Åå, blir det en jente til? *sukk* Jaja. Hehe, javel? Jeg er strålende fornøyd jeg, kunne faktisk ikke blitt bedre! Kunne ikke blitt bedre om det hadde kommet ut en gutt heller, men det får tiden vite. Jeg er strålende fornøyd uansett, det kunne faktisk vært om jeg ikke kunne fått flere barn. Ja, jeg blir bare litt slapp av tåplige kommentarer om at en av hvert kjønn er absolutt det beste.
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Yes! En jente til! Sier du da. Jeg ønsket meg to jenter jeg.
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Har hørt samme kommentarene selv (med to gutter), men tenker at det må være folk med lite å komme med som sier sånt... Er supert med to av samme kjønn!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Sånne kommentarer får jeg også,venter en gutt til jeg
Meg + 2 prinsesser Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har faktisk alltid hatt følelse om at jeg kom til å få to jenter, så om det kommer en gutt blir det litt rart, hihi;)
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 kjenner igjen den der ja,tenk hva folk sa til meg når vi ventet jente nr 3 da... hmmm,,,,akkuratt som om jenta er mindre ønsket enn om vi fikk gutt... DUMME DUMME MENNESKER...
Mille** Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Hmmm....var ingen som kom med sånne kommentarer når jeg fortalte at vi ventet en til jente, de syns det var kjempemorsomt! Men så var det en og annen dust (er det enda faktisk) som kom med den der "da er det bare gutten som mangler da" kommentaren. Teit!! Vår familie er komplett med en mor, en far og to nydelige jenter som vi er veldig stolte av. )
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 Da vil jo jenta di få ei lillesøster å leke med (eller slosst)! det blir jo knall for henne! :-) Men du skjønner, den perfekte A4 familien har jo da et barn av hvert kjønn, Volvo og chæfer! Så de fleste over her er litt ute å kjøe nå, må jeg si! hehe For meg har det absolut ingenting å si hva jeg får som neste! Hadde jo sikker vært litt gøy med en av hver, men begge kjønn blir tatt imot med åpne armer!
mai mammaen til to Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 jeg har en jente og venter gutt denne gangen.. jeg får utrolig mange kommentarer på at vi er så heldige som får en av hver. men kunne i grunnen godt tenkt meg en jente til jeg... hadde blitt akkurat like glad om jeg hadde fått beskjed om at det var en jente liksom... selv om eg er kjempe glad for en gutt også.. en jeg kjenner fikk barn med 18 mnd mellom rom. hun fikk hele tiden kommentaren at jaja. det blir jo kjekt med to jenter og da..akkurat som at det var noe negativt med det... hehe. hun var jo kjempe glad for at de var av samme kjønn hun
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #11 Skrevet 7. februar 2008 Ja jeg har fått beskjed om at jeg må få barn nr 4, og håpe på at det blir en jente hvertfall! Djizes... Nei takk 3 barn er nok i massevis
Meg + 2 prinsesser Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 7. februar 2008 Hehe, ja man kan lure på hva folk tenker med. Jeg har også alltid hatt veldig lyst på to jenter, MEN jeg blir ikke lei meg om det kommer en med tut liksom:)
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #13 Skrevet 7. februar 2008 Jeg fikk kommentarene : Jaja, det er jo praktisk da, siden du har alt av klær og sånne ting fra før..... (med dårlig skjult "stakkarsdegsomikkefårjente" holdning i stemmen) Jeg har to nydelige gutter, og jeg hadde ikke vært mer lykkelig om jeg hadde fått ei jente i stedet for minstemann for å si det sånn.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 7. februar 2008 #14 Skrevet 7. februar 2008 Gratulerer så masse med en til jente sier jeg da:) hi hi:) har du mange jenter fra før?
joplaya Skrevet 7. februar 2008 #15 Skrevet 7. februar 2008 jeg ønsker meg en jente til jeg..alltid hatt lyst på en søster selv, så satser på nok ei pie i magen denne gang:)
Odine! Skrevet 7. februar 2008 #16 Skrevet 7. februar 2008 Vi har fått kommentaren: "ja, da blir det et barn til" (=vi må forsøke å få en gutt) Dette blir sannsynligvis jente nr 2. Jeg synes det virker morsomt å ha en av hvert kjønn, men man er jo strålende fornøydd, samme hva man får.
La Perla Skrevet 7. februar 2008 #17 Skrevet 7. februar 2008 Ja, enig i at det der er tåpelige kommentarer! Jeg fikk først 2 jenter, og tredjemann ble en gutt. Da sa alle at "nå ble vel PAPPAEN glad for at det ble en gutt!". Vel, han ble jo glad, men ikke fordi det var en gutt, men fordi han fikk et barn til. Han hadde vært akkurat like glad om vi hadde hatt tre jenter - barna våre er jo verdens skjønneste og mest perfekte uansett om de er gutter eller jenter.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 7. februar 2008 #18 Skrevet 7. februar 2008 Men når jeg leser nedover her nå ser jeg at dere er litt vel hårsåre! Uansett hva folk rundt dere sier blir det jo galt! Hallo! Hva er vitsen i å ønske seg et spesielt kjønn??? Var for fader glad dere i det heletatt kan få fler barn! Tror dere oppfatter andre folks tonefall litt feil, men det er min mening...
ZamZam Skrevet 7. februar 2008 #19 Skrevet 7. februar 2008 Heheheh kjenner meg igjen... Har to gutter og er mer en fornøyd, men spes svigermor ble superskuffet over at det var en gutt dette også. Nå spør de meg om jeg ikke skal ha nr tre, må jo ha ei jente også.. Ikke f*** sier jeg da. Jeg vil ikke ha jente jeg..
*tingeling* Skrevet 7. februar 2008 #20 Skrevet 7. februar 2008 Ja herregud var gla for at dåkken kan få barn. Det finnes mange der ute som ønsker seg barn men som ikke kan få. Hvilken betydning har det vell hvilket kjønn barnet har???
Odine! Skrevet 7. februar 2008 #21 Skrevet 7. februar 2008 Jeg tror det er det vi mener i denne tråden: Vi er glade for barna vi får, og ergrer oss over alle som henger seg opp i hvilke kjønn barna har.
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #22 Skrevet 7. februar 2008 nå er det jo ikke vi som har barn av samme kjønn som er misfornøyd da. jeg kunne ikke blitt mere fornøyd selv. det er jo de vi snakker med som tydeligvis mener at det hadde vært bedre for oss at vi hadde fått et barn av motsatt kjønn neste gang.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #23 Skrevet 7. februar 2008 Ja, det var ihvertfall hensikten med innlegget. Jeg er kjempe glad for at jeg i det hele tatt kan få barn, MEN folk synes liksom synd på oss for at vi får enda ei jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå