Gå til innhold

hjelp meg!!! (alvorligt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått ny kjæreste å han e helt fantastisk! Han er den beste jeg har hatt sex med,,, han har noen sinnsyke teknikker! Men her kommer problemet! Han liker ikke forspill, han tar aldri på meg sånn på sexuele følsome steder,,,, Har prøvd å snakke med han å han sier han aldri har trengt å drive med sånn med de andre damene sine å at han ikke kan med det å ikke vil!!! Blir frustrert jeg for jeg vil jo gjerne bli tatt på! E jo vant med lange forspill innimellom hvertfall! Prøvde å si i går at innimellom må man jo bare prøve/gjøre noe selv om man ikke har så lyst!! Men da mista han lysten å sa jeg måtte si jeg vill ha kuk om vi skulle ha oss,,,, gadd ikke si en dritt jeg!!! Ble jo til at vi hadde oss å det e jo godt men savner det å bli kåtet skjikkeli opp da :( Hva tenker dere? trenger litt gode råd!! Kan noen legge dette ut på skravle for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri vært begeistret for forspill jeg da. Så skjønner ham godt der.

Nei, du får enten prøve å ta det opp med ham igjen, eller finne ut om det har noe å si for forholdet deres.

Skrevet

Alvorlig står det i overskriften.... ??? At du ikke får det som du vil?

Skrevet

Ja, dette problemet sto vireklig i forhold til overskriften.....

Er jo bare han som kan gjøre noe med dette da, så du får enten gi avkall på den fantastiske, forspill- løse sex'en, ellers så får du ha fantastisk sex uten forspill....

Skrevet

Fantastisk sex og sinnsyke teknikker men nekter forspill og du må si du vil ha kuk ellers blir det ingenting? Hvorfor får jeg følelsen av at dere er en gjeng er maks femten år og aldri har hatt sex men har datatime og fant ut at dette var stormgøy? Pass på så det ikke går for dere midt i timen, det blir noe klin.

Skrevet

He-he, får håpe det:o) Hvis ikke, så må de stakkars HI har hatt sex med før....ja uff.....hvis dette er fantastisk sex. I såfall blir rådet: Dropp han og finn deg noe bedre:-)

Skrevet

Hørtes ut som litt av en egotripp - dette hadde ikke jeg gidda å vært med på!

Skrevet

Syns ikke han hørtes så fantastisk ut, jeg.

...eller, kanskje fantastisk egoistisk.

Skrevet

Er denne mannen den beste du har hatt sex med? Hahahahaha! Fryktelig trist for deg!

Skrevet

Hvor gammel er du egentlig? 11?

Skrevet

Hvordan får han ståkuk da ?

Spretter den opp som en sprettert kanskje ?

Noe tenner jo han og på.

Fy faen for en egoist.

Drit i om han er god i sengen. Det er ikke det som teller da, jente.

Da er det bedre med en litt mer uerfaren som kan ta til seg lærdom uten å bli sur.

Suger du han ?

Det er jo forspill det og da. For han.

Om du gjør det så bare nekt, så tenker han seg nok godt om.

Skrevet

Hva er du for en tørr en? Må du ha hjelp for å bli kåt?

Stakkars fyr, høres ut som om han trenger en skikkelig dame!

Skrevet

haha ikke snakk om å vere tørr men om nytelse!!!! Men du er jo et ludder så det vet vell ikke du noe om!!!!

Skrevet

du sier så inn i helvetes mye idiotisk , luddert.

Skrevet

Jeg vet ingenting om nytelse fordi jeg klarer å bli kåt på egen hånd...? javel... hmmm...

Er vel heller du som har et problem med nytelse hvis ikke du liker å bli knullet litt rett på sak ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...