Vibbemor Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Dere som har valgt å kombinere hest å barn så godt dere kan... Hva gjør dere for å holde motivasjonen oppe? Jeg har holdt på i 15 år med hest ca, kjenner nå at jeg ikke har lyst eller ork til å drive på lenger. Jeg er så heldig at jeg har en samboer som deler interressen og vi bor på landet og har hestene hjemme. Det er jo drømme tilverelse for ei heste jente... Men jeg har altså ikke lyst lenger da, men jeg har ikke lyst til å legge en så stor og lang interresse på hylla sånn uten videre heller. Jeg vil prøve å motivere meg selv til å fortsette, tror dette bare er en fase, hvis ikke har jeg i hvertfall prøvd... Har to barn ei på 1 år og en på 3 1/2, treåringen kan jeg fint ha med ut i stallen, værre med snuppa som blir lett utålmodig i vogna.
Vibbemor Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. februar 2008 jaja... noen skrive/ gramatikk feil ble det, ser det selv og håper dere bare kan overse dem....
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Hestejente. Det er det du er: HESTEJENTE. Så vet du det. Jeg vokste det av meg. Men irritasjonen over orddelingsfeil kommer jeg aldri over. Jeg bare tøyler bedre når jeg ikke er så sliten. Så nå sover mine barn som er jevngamle med dine. Og det skal jeg også.
Vibbemor Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2008 hehe... det er helt i orden, jeg så det selv -etter jeg hadde posta innlegget....
lille krapyl=) Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Jeg eeeeeelsker hester, og motivasjonen min er nettop det. Har ridd siden jeg var liten, men først de senere år at jeg har blitt litt seriøs. Rir dressur og elsker det. I november måtte jeg avlive dressurhoppen min, og det var helt tregisk. Rir nå hesten til instruktøren min. Hva slags hester har du? Er der ridehester, kan du sende en til meg på helfor. Garantert god trening og godt stell!
M by M Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har ikke vokst det av meg. Men har ikke hatt hest på nesten 7 år nå. Har heldigvis to hester vi kan låne akkurat når vi vil da, så blir noen turer på hesteryggen innimellom. Bare tenk deg om du kvitter deg med hestene, så mye du kommer til å savne dem! Og det går fort til ungene er større, da kan du jo kjøpe en minishettis til de som de kan styre med :-)
lille krapyl=) Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Ups... ble så ivrig her at det kom noen skriveleif også==))
kua kalva,drektig igjen Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 har selv vært dritthakkemøkka lei, men det går over, tanken på å kvitte meg med hestene gjorde meg dårlig, men som sagt det går over. kjøpte ponni til lillemor i sommer så nå har vi hver vår å stelle å ri på, å det hjalp kjempemasse på, det hjelper og på at mannen kan ha lille så kan jeg gå ut og slappe av med dyrene mine:) må ha litt kvalitetstid
LizzyG Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 Har selv vært dritlei, så jeg solgte hesten min. Nå, 2 år etter har jeg sittet på hest 1 gang og nå har jeg kjempelyst til å begynne igjen;)
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har aldri vært så heldig å eie hest selv men etter at jeg fikk mi første så var jeg i stallen helst 2-3 dager i uken (rideskole i nærheten) der jeg jobbet og fikk ri hestene så mye jeg ville Men siden jeg ikke har lappen og det ikke går buss dit så måtte jo sambo kjøre og dette irriterte han veldig så til slutt så gav jeg opp med å spørre han. Det er ingen selvfølge for han å ha datteren sin litt alene når jeg er ute å rir. Nå venter jeg nr 2 og har veldig lyst til å ta opp ridningen etter fødselen,men det spørs nå.. Men misunner dere så utrolig mye som har egen hest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå