Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Det programmet er så tragisk!! Maten hun lager kunne jo en treåring få til. ser ut som spy. Huff!! Elendig program!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Du får stikke tilbake til Dr.phil og Glamour da vettu.. tøs
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah Oprah
Lille Luna Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Det programmet er så koselig:-) Og jeg blir alltid så sulten av å se det...til og med når hun lager kjøttmat (jeg er vegetarianer)
Lille Luna Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Til de anonyme her: jeg håper dere har en ironisk tone, og ikke slenger dritt pga ett TV PROGRAM!;-)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Si meg... jobber ikke dere eller siden dere har tid til å se på sånt søppel...??? uansett, kom dere ut av huset og gå en liten tur i stedet. man trenger ikke stenge seg inne.
Lille Luna Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 Men, du sitter jo inne og kommenterer her du og? Er ikke du på jobb eller har en tur å gå?;-)
Bullock Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 Syns det legges inn ganske mange stygge innlegg. Idiot liksom? Hvor hører det hjemme hen? Greit å være litt uenig, men det er da ingen grunn til å kalle folk sånt? Kanskje hun tok seg en pause fra husarbeid, har bekkenløsning og vondt for å gå, eller bare liker programmet? Ikke alle som sitter og ser Grey's Anatomy..
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #11 Skrevet 7. februar 2008 Jeg er en av de som sitter inne og ser både rachael ray og home and away:) sykemeldt heter det. Og skal jeg gå tur? ja gjerne men får vente til etter fødselen , til jeg faktisk kan gå igjen:) noe mere??
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #12 Skrevet 7. februar 2008 Er det ikke festelig aa se hva som skjer naar man kan gjemme seg bak anonym, lol Folk blir ufine og hele siden minner fort vekk om krangle...
Lille Luna Skrevet 7. februar 2008 #13 Skrevet 7. februar 2008 Daytime tv er koselig når man er sykemeldt synes jeg:-) Når babyen kommer har man sikkert ikke mye tid til å sitte å slappe av, så greit å benytte seg av det nå;-) Og jeg synes det er dumt at folk slenger dritt pga tv. Det er så utrolig unødvendig.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #14 Skrevet 7. februar 2008 Ja, lille luna- syntes det er veldig trist naar folk kaller hverandre navn. Jeg syntes heller ikke det er opp til meg aa bestemme over folks tid. Dette er det eneste livet vi har, det faar vi fylle med hva vi vil. Jeg har ikke tv, og vil ikke ha det heller- jeg klarer nemlig ikke begrense meg og det er ikke tv jeg egentlig onsker aa bruke tiden min paa. Men jeg gjor andre ting som sikkert mange ser paa som bortkastet tid. Jeg gleder meg til aa faa baby for da skal vi ha mye rolig tid og jeg skal hore mange lydboker.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #15 Skrevet 7. februar 2008 er jo vanlig å jobbe frem til klokka 15-16 da...
lillespiren2:) Skrevet 7. februar 2008 #16 Skrevet 7. februar 2008 Hei... Uff så mange useriøse innlegg her inne, gir snart opp hele barnimagen, noen som greier å ødelegge dette forumet med krangling, kan vi ikke heller spre glede uten å komme med slibrige og frekke kommentarer? skjerp dere folkens!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #17 Skrevet 7. februar 2008 jeg syns hon er ganska koslig men de klikker for meg hur mye pauser de er og hennes egen reklam for programet håller ju på i evig tid=(flere ganger
Lille Luna Skrevet 7. februar 2008 #18 Skrevet 7. februar 2008 Det er jo en gjenganger at de som slenger skit er anonyme. Det sier jo litt. Blir veldig oppgitt over endel anonyme til tider, det er så utrolig unødvendig å være ufine av ingen grunn.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #19 Skrevet 8. februar 2008 Må bare komentere den maten Racheal ray lager. Så programmet i går (torsdag) og hun lagde sin mors "hemmelige" curryrett. Jeg ble så kvalm. Det så virkelig ut som oppkast. Dessuten styra hun utrolig mye når hun lagde maten. Slikket på figrene og sølte. Virkelig ikke appetittvekkende. Resten av programmet er typisk ameriaknsk og griper ikke meg, men underholdning er det uansett:)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #20 Skrevet 8. februar 2008 godt å sjå at det var fleire som likte biten om Joey! heilt utruleg mann hadde eg ikkje hatt en allereide kunne eg godt tatt turen dit for å hjelpe til litt. men maten i går såg ikkje so veldig godt ut, enig der. og ja, jobbar faktisk - men går berre kveldsvakter for tida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå