Gå til innhold

Ikke mye klokere av og ringe legehuset ihvertfall...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er urolig for gutten min.. Nå hoster han så mye når kulene først kommer at han knapt får puste.. Nå sist gang måtte jeg vende han fremover nesten opp ned for og få ut slimet så han fikk puste. Han klarte ikke få det ut selv og det velvet da ut gjennom nese og munn.. Det var visst helt normalt...

da kommer ikke jeg til og få sove godt i natt vet jeg.. Livredd for at han skal kveles.. =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta han bare med til sykehus og forklar situasjonen..beddre å stå på sitt og troppe opp en gang for mye,

Skrevet

normalt?

hvorfor har ikke jeg sett sånn før da?

nei- bli sint (eller nesten) og krev en skikkelig undersøkelse

Skrevet

Han er 2 år og 3 mnd.. Han reiser seg vel sikkert opp om han ikke får det opp!??! Uff vet da pokker hva jeg skal gjøre.. De kunne jo i det minste ha latt meg prøve en annen type medisin..

Kommer ikke inn til sykehuset uten rekvisesjon fra legen.. =(

Skrevet

legevakten- og hvis det er sånn "upersonlig-samlebånd-hurrameg-fullfart-attitude- hadde jeg sagt at dette her er ikke bra nok! finn ut hva som feiler gutten min og hjelp han!

si du er kjempe redd for at han ikke får nok luft, at du krever at de gjør noe- medisinen han har fått er ikke effektiv nok, så derfor får de se etter om det er noe annet enn hva de tenkte det var da de skrev ut den medisinen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...