Gå til innhold

HJELP MEG!!!! Trenger råd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått ny kjæreste å han e helt fantastisk! Han er den beste jeg har hatt sex med,,, han har noen sinnsyke teknikker! Men her kommer problemet! Han liker ikke forspill, han tar aldri på meg sånn på sexuele følsome steder,,,, Har prøvd å snakke med han å han sier han aldri har trengt å drive med sånn med de andre damene sine å at han ikke kan med det å ikke vil!!! Blir frustrert jeg for jeg vil jo gjerne bli tatt på! E jo vant med lange forspill innimellom hvertfall! Prøvde å si i går at innimellom må man jo bare prøve/gjøre noe selv om man ikke har så lyst!! Men da mista han lysten å sa jeg måtte si jeg vill ha kuk om vi skulle ha oss,,,, gadd ikke si en dritt jeg!!! Ble jo til at vi hadde oss å det e jo godt men savner det å bli kåtet skjikkeli opp da :( Hva tenker dere? trenger litt gode råd!! Kan noen legge dette ut på skravle for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... Er han ordentlig glad i deg da - i så tilfelle burde han jo anstrenge seg litt for å glede deg! Ellers så kan du jo prøve å forføre han, men holde han litt tilbake. Du kan jo prøve å ta bind for øynene hans f.eks. og få han til å ligge helt stille, lage litt forspill for han først - så kanskje det gir mersmak...

Skrevet

Dere er vel ikke nakne og i senga når forspillet begynner.... Tar han ikke på deg mens han kler av deg, har dere ikke oralsex osv? Du kan jo ta styringen, legge ham ned og kysse/ bite nedover halsen/ brystet og la ham kjenne følelsen av å bli utrolig kåt, uten å få "tømt seg" med en gang, så kanskje han tar poenget?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...