Gå til innhold

Hvor høytidlig tar dere bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som tar hele greia veldig høytidlig? Jeg er super-nøye!! Har alltid drømt om å gifte meg, og nå som drømmemannen min endelig fridde, er jeg veldig opptatt av at alt skal være perfekt liksom! Alle detaljer osv er veldig viktig for meg. jeg er nok en såkalt bridezilla...hehe. Her overlates absolutt ingenting til tilfeldighetene og alt blir nøye planlagt, Har litt over et år å planlegge på nå, og er glad jeg har god tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

omvendt her, vil gifte meg med mannen i mitt liv, men alt det andre "opplegget" bryr jeg meg ikke om :) Gleder meg til brylluppet er over jeg og vi endelig er et ektepar :)

Skrevet

Vi tar det ikke så nøye, bryr oss ikke så mye om tradisjonene. Ser på dette som en hyggelig samling av familie og venner som vil være med å feire at vi har giftet oss. Dette skal være vår dag, en hyggelig dag, som feires sånn som vi ønsker å feire, ikke etter hvordan boka sier at det skal være. Hadde fått helt fnatt hvis alt skulle være helt "riktig" til punkt og prikke, dette er en feiring av vår kjærlighet på vår måte :)

Skrevet

Jeg vil bare være gift med mannen jeg elsker :-) IDAG kjøpte vi kjole, og skal gifte oss i all hemmelighet. Blir bare barna og forloverne til stedet. Vi forteller det til resten av familien når vi skal ha navnefest for tvillingene våre... For meg blir det enten eller... altså enten STORT bryllup med alle detaljer nøye planlagt. eller lite og enkelt..

valget falt på det siste..

Skrevet

jeg gifter meg også med MANNEN I MITT LIV!!! Men jeg er en sånn "pysler" så jeg elsker å planlegge:) The day of my life:) Og jeg må nok innrømme at jeg tror jeg blir stressa om ikke alt er i orden den dagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...