Gå til innhold

tror dere slimløsende hostesaft hjelper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når skal eg drikke det liksom?før under el? hele periden? her vil vi prøve alt hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempetull! Hva skulle det virke for? Eggløsningslim? Det kommer pga hormoner. Unngå heller medikamenter.

:-)

Skrevet

Nei

Skrevet

Enig med traviata, best å holde seg unna medikamenter. Det merkeligste jeg leser er type: "Jeg ble gravid med hjelp av hostesaft" Hvordan kan man vite det da? Kunne like godt blitt gravid akkurat den mnd uten hostesaft. (Dette gjelder forøvrig mye, akupunktur, salvie te, vitaminer for ditt og vitaminer for datt og alle andre kjerringråd forøvrig) Det er helt umulig å vite. Selv gjør jeg ingen ting "ekstra". Ligger bare litt lengere i senga etter sex før jeg går på do. Må jo gi svømmerne en sjanse :-) Folk ble gravide før i tida også uten dette stresset og jaget som vi holder på med. Redd det virker mot sin hensikt. Men samtidig (litt selvmotsigende kanskje) tror jeg på at ting kanskje kan hjelpe om vi tror hardt nok på det, om dere skjønner.

Det var et hjertesukk fra meg i 6 pp, 3 pp etter SA. Måtte det skje noe positivt snart!!!!

Skrevet

Tror jeg bestemt ikke! Har snakket med Øre-nese-hals lege på jobb, og de sier at hostesaft ikke hjelper på halsen en gang. Det er bare smøring og "hjelper" fordi folk tror det hjelper. Bare den med morfin i hjelper mot hoste sier de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...