Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 I følge eggløsningskalkulatoren hadde jeg eggløsning på tirsdag. I går hadde vi sex uten prevensjon,men hoppet av i svingen som det heter. Er det likevel stor sjanse for at jeg kan ha blitt gravid? Det er ikke krise om det skjer altså, men det er ikke helt planeb at det skal skje så fort, så det var virkelig tankeløst av oss...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 En eggløsning kan vare inntil 3 døgn vel - og mange som hopper av i svingen får seg en overraskelse! Men, sjangsen er jo i utgangspunkten liten - det går rett og slett på tilfeldigheter! Dere tok en sjangse da, du visste at du hadde eggløsning og kjørte likevel ikke safe så da får du jo krysse fingrene og håpe at du får det resultatet du ønsker deg enten på den ene eller andre måten! :ø)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 På babyverden.no står det at den fruktbare tiden er 2-7 februar og selve eggløsningen var 5 februar. Så det skal vel litt til håper jeg! Kanskje vi får oss en stor overraskelse om 2-3 uker. Jaja, så blir det to tette på oss også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå