Gå til innhold

hørte hjerteslag i uke 10+6:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos legen til vanlig kontroll for å sjekke lungene, ta blodprøver osv på mandag. spurte om det var mulig å lytte etter hjertelyder hos den lille allerede da. fikk beskjed om at det var alt for tidlig. å at de ikke pleide å gjøre det før rundt uke 14. hun sa det var mange som ble unødvendig redd om de ikke hørte noe, mens den egentlige grunnen var at det bare var for tidlig. da jeg sa jeg var fullt klar over dette så gikk hun med på at vi kunne no prøve men hun var så å si sikker på at vi ikke kom til å finne noe. tror vi holdt på i over ett minutt uten reultat. jeg ble mer å mer skuffet, men akkurat da hun skulle til å gi seg hørte vi et lite hjerte dunke som bare det inni der:) varte ikke lenge før det forsvant igjen og kom tilbake. hun fortalte at h*n var veldig aktiv inni der og bevegde seg hele tiden. da vi ikke hadde hørt hjertet hadde h*n nemlig ligget me ryggen til:) men det var en helt utrolig opplevelse. å jeg som har vært så redd for missed abortion har det bare supert om dagen. føler no at jeg endelig kan nyte svangerskapet. til tross for all kvalmen:P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...