Gå til innhold

er det jeg som er fæl??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke sikker på om det er meg det er noe med eller han....men blir ufattelig lei meg. er gravid i uke 11+5 men det virker ikke som kjæresten min bryr seg. :( er mye svimmel, kvalm og har vondt i magen. noe jeg ti ltder kan påpeke litt ofte. sjønner at han blir lei,men han kommer jo ikke med forslag til hva vi kan gjøre med det.han overser meg totalt! i tilleg er det et evig mas om å få reise ut og drikke i helgene. hva kan jeg gjøre for å få han mer engasjert i svangerskapet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fortvil! Tror de fleste opplever dette en eller annen gang i sv.skapet ;) Ikke så lett å være mann i denne sammenhengen, de kjenner det ikke på kroppen.

Min mann hadde også litt vanskligheter i startet, liker å feste og være ultrasosial :) også hadde han litt den "livet er over" holdningen.

Hjalp litt når jeg tok en ultralyd(for å sjekke at alt var bra før uke 12) og han fikk se at det virkelig var noe der ;)

Etter dette så var den magiske grensen over og han kunne prate litt med kompisene som har vært i samme situasjon og det hjalp mye..

Etter det så har han vært veldig flink med å prøve å lytte og forstå, og ta en del i det. Kjøpte han også den boka "verdens beste pappa" en liten morsom bruksanvisning om både mor og barn ;) Han ler godt de

gangen han blar i den ;)

Jeg har heldigvis vært veldig gjennom hele sv.skapet i forhold til hormoner og lyst. Men det viktigste av alt er uansett er å være ærlig og prøve å snakke sammen.

På www.babyverden.no har de foresten en liten tekst til far for hver uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...