AE❤️ Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 På lørdag skal vi ut og spise og har tenkt at mamma og pappa skal passe snuppa så lenge! Tenkte at hun kanskje kan sove over også, er 8 mnd nå den 19. Men så er det det at hun og jeg sover i samme seng, og jeg ammer enda! Ammer henne når henne legger seg( i søvn) og ammer når hun våkner igjen i 23-24 tiden(dette er jo bare tull) og ammer når hun våkner i 06 tiden (ikke alltid hun våkner da..) Så hun er vant til og ammes da,selv om jeg gjerne vil slutte! Dette med og sove i egen seng har vi tenkt og begynne med til uka,har ikke fått gjort det før pga sambo sin jobb! (hun sov i egen seng de 4 første mnd) Så spørsmålet er om det blir litt mye for henne og sove hos mamma og pappa når hun er såpass avhengig av meg, ammes om natten og er vant til og sove sammen med meg? Er jo absolutt ikke sikkert at mamma og pappa får henne til og sove,men det vet vi jo ikke! Er litt redd det kanskje blir litt mye for henne, plutselig ikke få pupp samt sove borte for 1.gang!!! Hva vill dere ha gjort?
Sivalur Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Ville ha gjort det jeg. De kan jo gi flaske, regner med hun tar det? Så får de bysse og bære til hun sovner. Kan kanskje bli litt slitsom natt for dem, men hvis de har lyst å passe og vet hva det kan innebære så hadde jeg nok gjort det. Skal ikke se bort fra at hvis hun får flaske når hun legger seg, at hun plutselig kan sove til neste morgen uten å spise også. Vil tippe at hun våkner om natta fordi du ligger i nærheten, hun lukter melka og husker hvor koselig det er med den puppen hver natt. Når du ikke er der så lukter hun det ikke og er du heldig så sover hun bare da. Lykke til og kos deg masse ute! Og hvis hun da sover hele natta hos de så hadde jeg nok puttet henne i egen seng natten etterpå - dvs hadde gitt pupp og så latt pappa putte henne i egen seng - og gå inn til henne med vann når hun våkner på natta. Kanskje hun blir nattavvent på et blunk?
1stor1liten =) Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 snuppa vår var også sånn, så hun sov inntil mormor når hun sov der.. fikk melk på flaske om hun våkna
Martin+Mamma Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 akuratt sånn har vi det og. men det går kjempe bra når han ligger hos bestemor.kan være litt vanskelig å få til å sovne,men han gir tapt tilslutt.gråter ikke. ligger i dobbeltseng med henne og får melk på flaske når han våkner. det verste er: han sover mye bedre der hehe;) skal ha barnevakt lørdag vi og. skal på hotell tur (",) ååå jeg gleder meg. er spa der,god resturant åsså skal jeg sove leenge på morsdagen! kose dere masse til helga!
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Jeg ville ikke ha gjort det. Alltså ikke noe galt i og la henne sove borte, men tenkte kanskje at det er best og få inn rutinene litt bedre først? Min gutt er 5mnd og han sover ikke natta igjennom. Og jeg tenkte og vente til han sover natten igjennom til og la han sove til besteforeldre :-) Eldste jenta ble passet på av mormor da hun var 6mnd, tok to øl og kom hjem 2 timer etterpå fordi jeg satt heletiden og tenkte på dem hjemme ;P ringte heletiden til min mor og spurte hvordan det gikk. Da hun var 1år la hun over til mormor heletiden,men da sov hun også natten igjennom =) Men det er jo noe du må kjenne på selv =) Kan jo gå helt fint for deg og datteren din =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå