Gå til innhold

frustrasjon,,, trenger maaaange svar!! (sex)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått ny kjæreste å han e helt fantastisk! Han er den beste jeg har hatt sex med,,, han har noen sinnsyke teknikker! Men her kommer problemet! Han liker ikke forspill, han tar aldri på meg sånn på sexuele følsome steder,,,, Har prøvd å snakke med han å han sier han aldri har trengt å drive med sånn med de andre damene sine å at han ikke kan med det å ikke vil!!! Blir frustrert jeg for jeg vil jo gjerne bli tatt på! E jo vant med lange forspill innimellom hvertfall! Prøvde å si i går at innimellom må man jo bare prøve/gjøre noe selv om man ikke har så lyst!! Men da mista han lysten å sa jeg måtte si jeg vill ha kuk om vi skulle ha oss,,,, gadd ikke si en dritt jeg!!! Ble jo til at vi hadde oss å det e jo godt men savner det å bli kåtet skjikkeli opp da :( Hva tenker dere? trenger litt gode råd!! Kan noen legge dette ut på skravle for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke heller legge det under sexdebatten, der det faktisk hører hjemme?

Skrevet

Nå er jeg en aleneforsørger da så jeg har vell lov å bruke denne siden eller? Å det stod sex i overskriften så hvorfor lese om du ikke har noe mer en det drite å komme med?

Skrevet

Gjør vel ingenting om hun legger det ut her, vi kan da ikke være så følsomme på andre temaer enn penger, os, nav, bidrag og samvær...

Skrevet

poenget mitt var at der får hun vel bedre svar enn her, siden at folk som mener de har veldig god greie på temaet er der inne og leser...

Skrevet

Helt greit for meg at du skriver om sex på denne siden...mener at folk kan jo velge selv hvilke spørsmål de ønsker å gå inn på....!!

Ang ditt spm...

Syns denne nye kjæresten din virker lite forståelsesfull på dette området....greit at han ikke har "behøvd" ha forspill med andre....men er han veldig glad i deg...så vil ha vell gjøre det som måtte vere best for deg??

Jeg ville ha snakket med han om det...fortalt hva jeg liker på samme måte som hva han liker..enkelte ganger er man jo klar for en kjapp en - rett på sak...men si at du savner det å nyte hverandre...bygge seg opp til det store...de fleste mannfolk liker sa at de virkelig klarer å tenne en jente og da skulle man da tro dette var noe han ville vere med på??

håper dere finner ut av det...du skriver at han er en ny kjæreste og det tar jo gjerne litt tid før man finner helt ut av hverandre..

Kos dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...