Gå til innhold

Tell trivselen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alle like flinke til å føre dette skjemaet? Jeg venter nr. 3, og har ikke brukt det til de to første. Denne gangen fikk jeg et sånt skjema i uke 28, er nå i uke 36 og har ikke ført noe.. Jordmor maser på meg at jeg skal gjøre dette, men jeg synes det holder å ha kontroll på at babyen er i bevegelse i løpet av dagen. Her er det alltid liv etter måltidene. Mye i ro på natta og formiddagen, heftigere sprell og spark ttermiddag og kveld..

Hva med dere- bare jeg som er "ulydig"....???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er førstegangs og har det så travelt med alle komplikasjonene at jeg har droppet skjemaet. Snuppa er i form hele døgnet og flytter seg rundt i hele magen, så jeg tror nok jeg ville reagert om det ble stillere.

Ser ut til at snuppa har det helt utmerket, bare hybelhuset (dvs. meg) som har trøbbel. Viktig for meg er selvsagt å følge med på henne, men viktig er også at jeg overlever dette her, så da blir det mye å følge med på.

Skrevet

Har ikke fått noe skjema, og har ikke etterlyst det heller. Jeg har en svært aktiv krabat inni der, og tror nok jeg fanger det greit opp om ting skulle endre seg veldig.

Skrevet

har ikke fått det skjemaet men hadde ikke kommet til å bruke det om jeg hadde fått det heller!

Følg heller med på at ungen sparker hver dag og sånn passelig regelmessig! Skal en skrive inn på et sånt skjema hver dag, så blir man jo nevrotisk til slutt! Og da har man jo fadern meg ikke tid til å gjøre andre ting heller!

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg som lar skjemaet ligge..... Takk skal dere ha damer!

Skrevet

Jeg bruker ikke skjemaet. jm sa at det var frivillig. brukte det i forrige svangerskap og syntes det blei mer hysteri enn kos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...