Gå til innhold

Når begynner dere å handle inn alt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har begynt å handle inn ting? Jeg er 25+5 i dag. Handlet litt tøy, fått masse utstyr, men da jeg så på en utstyrsliste på nettet, så jeg at det er en HAUG ting jeg må ha. Må ha dyner, håndklær, kluter, laken osv. Klør litt i lommeboka, ja :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har bare kjøpt vogn vi... og litt skjønne klær jeg ikke kunne gå ifra;)

jeg er 27 uker... alt til sin tid. men har planlagt hva jeg skal kjøpe av andre ting da, stellebord og seng o.l.

kan du gi meg link til denne utstyrslista?

Skrevet

Jeg er i uke 22, og startet shoppingen for 2 uker siden.

Etter ul.

Har kjøpt: Stellekommode, vogn, dunpose, bilsete, endel klær, vaskekluter.

Det er tross alt bare 4 mnd til babyen kommer:o) hehe

Vårt første barn, så er litt utolmodige her ja:)

Skrevet

er i uke 28, og har kun bestillt vogn. Gjorde i helga. er 8-10 uker leveringstid. Så var lissom på tide:) hehhee.

Ellers kun noen små ting.

Men får vel alt i hus løpet av et par uker. Seng får vi , stellekommode bruker vi en vanlig kommode fra ikea med stellematte.. og balje .. så blir en tur på ikea for å handle litt smått

Skrevet

hei du som skal bruke vanlig kommode fra ikea og stellematte! Det vurderer jeg også ser du.. hvilken kommode skal du ha? De er litt feil i høyde ser jeg, slik at vi står i litt feil stillinger når vi skal stelle barnet...

og tonemor, takk for linken!

Skrevet

nei tonemor... linken funka ikke...

Skrevet

står utstyrsguiden blandt de orange feltene her??

kanskje verdt og prøve??

Skrevet

Jeg begynte å handle inn litt tøy i januar,-barneseng,dyner,sengetøy o.l.,bilsete m trille,barnevogn og litt annet små utstyr ordnet jeg nå i februar. Er litt over 5 mnd. på vei,og synes det er litt kjekt å ha det mest nødvendigste på stell nå.

Er jo også en smule utålmodig,noe min mann kan fortelle meg,men han er like ivrig og synes tiden går altfor sakte! :0)

Jeg tar det minst "viktigste" når det nærmer seg slutten og når lille er kommet til verden. :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...