Gå til innhold

Kan noen svare meg ang utdrikningslag...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det jeg som brud som skal ordne telefonnummer og diverse til de jeg vil ha med i utdrikningslaget eller er det forloveren som skal ordne det kun med hjelp fra min familie??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke noe i veien for at du gir forloveren din en liste med navn og telf nr til di du vil ha med.Letter jo jobben hennes en smule.

jeg skal være forlover og gifte meg denne sommeren,og jeg skal gi min forlover en liste og hun jeg skal være forlover for skal gi meg en liste.

Mye lettere;)

Skrevet

Jeg fikk en liste av venninna mi med navn og tlf. nummer på de menneskene hun ville ha på sitt utdrik. lag.

Skrevet

Og hvis ikke jeg står på den lista blir jeg fornærma.

Skrevet

hihi Spørs hvor snill du er det, dulosten min! ;-)

Skrevet

Jeg skal være forlover i sommer, og bruden har gitt meg navn, nr og e-mail til de hun vil skal komme.

Skrevet

Fint å hjelpe forloveren litt, pluss fortelle hvem du har lyst til å ha med.

Skrevet

Jeg har alliert meg med venner av bruden som ikke er i min gjeng og skaffet de selv. Tror ofte bruden blir spurt om det er noen som burde komme/ikke komme.

En jeg var forlover til ønsket bare at vi jentene skulle reise på hyttetur sammen, og ikke inkludere søstrene og kusinene til brudgommen.

Skrevet

Stort sett veldig snill!

Skrevet

Jeg skal gifte meg til sommeren, og jeg skal gi liste til forloveren min hvem jeg ønsker skal være med.

Ho kjenner heller ikke alle vennene mine sånn 100 %, så da er det myyyye lettere for henne og for meg med liste:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...