Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 31 nå og synes det er litt mindre liv enn det har vært før. I tillegg er magen mye hardere, ikke bare kynnere men ellers også. Er dette fordi det nå har blitt mindre plass i magen til Mini og derfor mindre markert tegn til liv? Jeg har tidligere kjent mye i løpet av dag og på kvelden, men i dag har det bare vært noen enkelte spark og en del romstering når jeg la meg i går. At magen følese hardere kan vel ha en sammenheng med at den har vokst en del i det siste, eller?

Dette er første gangen min så litt amatør på hva som er normalt. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var litt mindre liv i magen min også rundt uke 29/30, jeg snakket med jordmor om det og fikk beskjed om at det ikke var uvanlig. For det første så sover de visst opp til 22 timer i døgnet der inne (i snitt 16) og da er det jo rolig, i tillegg så kan det hende at den ligger slik at den sparker inn mot morkaka, og da er det ikke sikkert du kjenner det så godt.... og i tillegg begynner det å bli mindre plass, dermed mindre bevegelsesfrihet... Mest sannsynlig ikke noe farlig i det hele tatt...

Skrevet

er 33 uker idag, den siste tiden merker jeg også at det blir roligere inni der,er fordi det er mindre plass i livmora,merker mere glidende bevegelser liksom,har sånn sparkeskjema og jeg bruker lenger og lenger tid på å telle ti spark som man skal gjøre.er nok helt normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...