Turtelduen Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Hei! Leser tidligere her at du har vært på Grand Resort i Hurghada?! Jeg skal dit om en uke... Virket som at du syns det var topp? Åssen var rommene? Resturantene? Stranden? Var det norske kanaler på rommene? Er så spent! Var det mulighet for shopping der nede? Masse spm, men supert om du kan svare!
(0_o) Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Jeg er her! Jepp, det var et utrolig fint hotell med dritgod mat og frokost på restaurantene, rommene var kjempefine, med både balkong og aircondition man kunne stille selv. Flislagt bad med badekar og dusj, tv og minibar på rommet. Rent og pent, alt ble rydda og vaska hver dag, vi fikk nye håndklær og nytt sengetøy hver dag. Alle på hotellet var kjempehyggelige, og trengte du å prate med noen fra reiseselskapet så var de innom stort sett hver dag. Minibank rett utafor hotellet, handlegater ganske langt begge veier når man kom ut. Hard rock cafe lå to minutters gange fra hotellet, og trengte vi taxi stod de utafor hotellet hele døgnet. Hotellet hadde også sine egne dykke og snorkleturer for å se på delfiner og masse andre fisker, jeg fikk en nemofisk inni bikinien hotellet har fri adgang til stranda som hører til grand hotel rett over veien, men grand hotel kan på ingen måte måle seg med luksusen på grand resort har masse bilder derfra hvis du vil se, bare å pm meg mailadr din hvis du er intr. =)
(0_o) Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 var ingen norske kanaler på tven, nei. Men masse engelske, og hotellet har egen internettcafe hvis du vil følge med på det som skjer hjemme i norge;)
Turtelduen Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2008 Ok! Takk skal du ha! Godt å høre at noen er fornøyde med stedet da! Har liksom hørt så mye, selv om jeg drar med åpent sinn. hehe. Vi har bestilt juniorsuite, bare søstra mi og meg. Gleder meg veldig!! Høres veldig bra ut da! Var maten billig forresten? Tror jeg tar meg bildvd spilleren, da kan jeg bare koble den til tv også kan vi se på dvd... De fleste tv har inntak enten for av eller scart.. Jeg har vært i Thailand og der er jo selgere innpåslitne, og tror jeg skal takle dem i egypt og. Var det selgere på stranden til hotellet forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå