☆Lille my* Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 At man ikke trenger å begynne med NAN 2 så lenge man gir grøt med jern fra 6 måneder? Eller tror dere de sier det for at man ikke skal bytte merke!? For jeg forstår ikke hvorfor de i det hele tatt produserer NAN 2 da...
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Barnerøt er jernberiket, og det er Nan 2 også, det er ikke verre enn det.. Babyer trenger jern. Litt usikker på om jeg skjønner hva du spør om her?
☆Lille my* Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2008 Det jeg mener er at jeg ikke skjønner hvorfor man må bruke nan 2 fra 4 måneder, når man slipper det om man bruker jernberiket grøt fra 6 måneder! Da trenger msn ikke nan 2 da? så jeg lurer på om nestè sier at det holder med grøten fordi at vi ikke skal bytte mme merke pga at han ikke tåler nan 2.. hvorfor finnes nan 2 om de får i seg nok jern med grøt fra 6 mndr da!
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Ikke alle bruker jernberiket grøt. Eldstedatteren min spiste aldri det, da fikk hun annen mat i stedet. Kanskje det blir for mye jern om man både gir Nan 2 og jernberiket grøt? Hvis du ser på næringsinnholdet i Nan 1 mot Nan 2 er vel forskjellen bare at det er mer jern tilsatt i Nan 2?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå