stineb Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har nå fått tilbud om å bli med,men er nysgjerrig på om noen andre er med.....
elibi -20.05.08 og 27.12.09 Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Hei. Jeg er 25 uker på vei nå og har vært med i studien siden jeg var 12 uker på vei. Synes absolutt du skal bli med på dette, er veldig betryggende å bli så godt fulgt opp. Også får man jo en del flere ultralyder. Jeg synes det er veldig deilig å ha muligheten til å se den lille mer enn bare én gang, som er det du får tilbud om hvis du følger vanlige svangerskapskontroller. Håper nesten studien kommer frem til at gravide med pcos trenger ekstra oppfølging under svangerskapet, for kan ikke tenke meg at om jeg skulle bli gravid igjen så skal jeg bare få EN ul.
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Hei! Da jeg var gravid fikk jeg intrykk av at jeg måtte ha gu før jeg begynte med behandlingen. Stemmer dette? Lurer på om jeg skal være med ved neste graviditet..
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 de tar ingen gu i den forstand når du er med på pregmet studiet.. det de gjør før du kan være med på beh er at de tar en innvendig ultralyd, og en masse blod prøver..
~Bella 2 søte små og en spire~ Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 jeg syns absolutt du bør være med:) du blir litt bedre fulgt opp der enn ellers.. jeg er i uke 20, og har vært med siden i uke 8.. jeg synes det er veldig greit, som sogt av noen tidligere, du får litt mere ultralyd enn ellers.. og det er jo trivelig og se at alt er bra med den lille:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå