Veslesnuppa Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Lurer på om noen har følt slike? Uten at det har slått ut positivt på testene? Jeg er på dag 19 nå, etter min 3 Pegokur...... Har kjent slik murring i eggstokkene i ca 3 dager.Kan det være noe som skjer tror dere?? Er så utålmodig og lei denne ventinga!!
elmaaani Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Hei! .. jeg hadde murringer, og har det fortsatt, etter AIH forsøk...(pergo, menopur og ovitrelle) Aner ikke hvorfor... Ingen utslag og graviditet for min del =(
Veslesnuppa Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2008 Idag,på dag 21!!!!!!!! Isyklusen,har jeg enda kraftigere murringer,smerter i eggstokkene. Tror det er lurt å hoppe litt i høyet for sikkerhets skyld;) Blir jo mer spennende da:)
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 el-tester du fortsatt da? Kan jo være forsinket el vettu HOPP TIL KØYS!!!!
Veslesnuppa Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2008 He he,du holder humøret mitt oppe,Turbotrollet!! Følger ditt råd og hopper til køys nå straks:) Bare pusse tenna;) Testet ista,EL,men var BLANK negativ...Enten er det kroppen min,eller så er det noe galt med disse EL-testene!!!! Bestilt de fra Danmark.Billige-teste.dk. God natt,vi snakkes:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå