Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Er i dag 27+5 og har ofte en slags tyngdefølelse nederst i magen. Det er akkurat som om jeg må holde magen oppe for at den ikke skal være så tung. Merkelig følelse og veldig ubehagelig. Sliter litt med bekkenet, spesielt fremme, kan det være i denne forbindelse? Er det noen som har erfaringer. Snakket med jordmor om dette, men ho sa ikke så mye. Ho mente at hvis det var nedtrykkfølelse med fare for prematur fødsel hadde jeg hatt ofte og sterke kynnere og slim med blod.. (hvilket jeg ikke har hatt..). Veldig glade hvis noen kommer med synspunkt
en på vei *utklekket:)* Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har hatt denne tyngdefølelsen lenge jeg. 20 uker på vei nå. Tror kanskje det er helt normalt,men jeg vet jo ikke. Har verken kynnere eller slim med blod så jeg slår meg til ro med at jeg faktisk er noen kilo tyngre enn det jeg har vært tidligere. Jeg sliter veldig med bekkenløsning men vet ikke om det har noen sammenheng. Var ikke mye til hjelp dette,ville bare du skulle vite at du ikke var alene om følelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå