Bruble Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Har tenkt på å gi svigermor en blomst fra oss, men vil og gi noe BARE fra snuppa. Hun er Mors(svigermors kallenavn) lille øyensten. Noe forslag til hva vi kan finne på der? Vil gi noe som viser hvor mye vi setter pris på henne.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Det blir vel helt feil. Morsdagen er morsdag og da er det mannen din som kan gi noe til sin mor og du til din og barne deres til deg. Om du vil sette pris på henne fra deg og ungen kan dere kanskje gjøre det en annen dag.
Bruble Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 Siden jeg ikke har kontakt med min mor, og jeg har et veldig godt forhold til min svigermor ønsker jeg å gi henne en oppmerksomhet til helga. Egentlig så er vi ikke så opptatte av dette morsdagsgreiene, men siden det er nå til helga tenkte jeg å kalle det en morsdagsgave. Egentlig det samme når vi hadde gitt den gaven, var bare på "jakt" etter noen tips til hva lillemor på 2,5 kan gi til sin kjære farmor.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Hva med å kjøpe telyseholdere i glass og la ungen male på med glassmaling. Vi fikk en slik fra jenta vår på 2,5 år nå til jul og den bruker vi hver kveld. Syns det er så koselig.
Bruble Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2008 Kanskje det ja:) Det var jo en super idè. Tusen takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå