To trollunger + en spire Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Kan jeg bare ta kopi av helsekortet eller ultralyddiagnostikken? Alternativt må jeg jo få legen/jordmor til å skrive egen bekreftelse. Hva har dere gjort?
Pappas fultreffer :) Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Jeg sendte en kopi av helsekortet mitt, det holdt det.
~sjiraff~ Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Her har både nav og arb.giver fått kopi av UL bekreftelsen. Det er jo den terminen som er den "riktige".
To trollunger + en spire Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2008 Takk, da gjør jeg det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå