Gå til innhold

lager DU matpakke til mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg nekter:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, han bruker ikke matpakke, de kjøper inn mat på jobben. Lager ikke til barna heller, det er det han som gjør. Når jeg starter ut om morgenen så ligger de enten i sengen enda, eller har akkurat stått opp. :o)

Skrevet

Det har aldri vært et tema - han kan da lage mat sjøl :-)

Drssuten er han så glad i å spise lunsj på café, han ville aldri ha huska på å spise matpakke...

Skrevet

Jepp, men det er fordi jeg syns det er koselig å gjøre det for han, ikke fordi han forlanger det..

Skrevet

han lager til snuppa når han lager sin:) han har spurt før,men gitt opp:D ha ha ha:D

Skrevet

Nei, der går grensen min.. Får holde med at jeg vasker tøy og rydder for han...

Maten får han stå for sjøl...

Skrevet

Haha! Jeg har ingen mann, men skal looove at om jeg hadde en, hadde han enten laget matpakka si selv, eller gått sulten;p

Skrevet

Nei, men det er pga typen jobb han har.

Men hadde gjerne gjort det fordi jeg vet han ville gjort det for meg, aldri forventet det, og han hadde hatt vett på å sette pris på det :-)

Skrevet

Jeg har lovet han det i et romantisk øyeblikk,det skjedde tre ganger i fjor.....Dårlige greier:(

Skrevet

Ja. Ser ikke helt problemet. Lager tre andre matpakker også, så en fra eller til spiller ingen rolle.

Skrevet

Nei, jeg sover når han går på jobb:-)))

Men hadde jeg vært en morgenfugl og stappfull av energi hadde jeg med glede stått opp på morgenen og lagd både frokost og niste til ham.

Hadde vært koselig, det!

Skrevet

Ja, når vi står opp samtidig og siden jeg skal lage skolemat og frokost til guttungen så smører jeg nista hans også ja...men så smører han skiver til kvelds ofte til meg også da ;-) Den som gir får gjerne tilbake også...

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Bedre det enn at han bruke penger på lunsj,lager jo likevel matpakke til min datter, så da gjør det meg ingenting å lage noen ekstra skiver til sambo også.....

Virker som dere som ikke gjør det synes dere er utrolig tøff som ikke gidder...hehe... ;) herregud...

Skrevet

jepp! synes det er koselig! legger med små søte lapper og!

Skrevet

Skulle tro det truer verdigheten og likestillingskampen, he he

Skrevet

Gjorde det da vi bodde sammen ja:) Han forlangte det aldri, men ble alltid kjempegla når jeg gjorde det:)

Skrevet

tja, jeg gjør det fordi jeg vil. det er en liten søt måte å vise han at jeg elsker han. vet at han setter pris på det. og han gjør ting for meg som jeg setter pris på!

Skrevet

Trenger ikke det nå lenger, for nå får de mat på jobben. Men frem til desember i fjor så smurte jeg matpakke til han hver dag:)

Han lager frokost til meg i helgene da:)

Skrevet

nope. jeg er ikke morra hans

Skrevet

Vi bytter på å lage til barna og hverandre, eller vi spiser lunch sammen ute, eller vi kjøper på jobben.

Skrevet

Han har ikke med matpakke på jobben, men jeg smører ferdig mat til han og gutten vår til frokost, samtidig som jeg smører skolemat. Vet at han klarer dette utmerket godt selv, men jeg synes det er koselig å gjøre det hver morgen. Og så får han og gutten vår tid til å stelle seg, og kose seg litt sammen før jobb og skole.

Skrevet

Nei. Ikke fordi jeg nekter eller ikke gidder, vi gjør det selv. Men lager om han spør, for da han han som regel ikke tid.

Skrevet

Ja, så ofte som jeg husker og orker. Men han gjør ellers mer i huset enn meg, så det er ikke slik at jeg "står på pinne" for ham.

Dessuten blir han så glad for det, så da er det koselig å gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...