knærten71 Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Jeg går her utålmodig og venter. Har hatt maserier en måned og tenker hver gang at nå er jeg igang men ingenting skjer. De bare dabber av. Jenta er veldig aktiv og holder meg mye våken, dog nå har hun vært stille et døgn. Håper det er et tegn. Var slik første gang, den fødselen varte og rakk. Hadder rier med 3 mins varighet i 23 timer så jeg ber til høyere makter om kortere fødsel denne gang. Ingen tvil om at jeg vil ha smertestillende, alt jeg kan få. Fikk de siste timene sist. Noen andre som er nært å feire morsdag med nytt medlem?
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har termin til lørdag:) Merker ikke stort. (er førstegangs) Har bare litt nedpress og kynnere. Men det er jo fullmåne idag da, så kanskje det skjer noe ikveld:) hvem vet?
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Termin i dag, men her skjer det ingenting....
Gjest Lenchen *fødeklar* Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Termin på mandag, og har føler også at noe er på gang hele tiden, men så dabber det av igjen. Har hatt sterkere og tettere kynnere de siste dagene, men det blir jo ikke rier av det, og jeg sover som en stein om natta Hadde en bomtur til føden natt til lørdag, og fikk vite at jeg var moden, uten åpning, så kan vel ikke annet enn å vente tålmodig :-( Trøster meg med at forrige fødsel startet helt ut av det blå. Uten forvarsel, men dog 9 dager etter terminen..
knærten71 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2008 Flere som har sagt til meg at det er fullmåne i dag men jeg så en tråd her i går om at det er nymåne og ikke fullmåne. Vi må vel bare vente på naturen damer. egentlig helt merkelig å gå å bare kjenne etter og vente på det vondeste og fineste man kan oppleve......
ønskebarn Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 har termin på tirsdag. hadde rier som ga seg på både fredag og lørdag, men nå etter det har jeg ikke merket noe. blir vel sikkert overtid på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå