Gå til innhold

bleh, litt lei av kroppen min...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi endelig begynt å prøve å bli gravide igjen etter SA'en i januar :)

Fikk mensen første gang igjen 31. januar og den slutta den 4. februar. Så igår merket jeg plutselig at jeg hadde begynt å blø litt igår (6.feb), og nå er det bare spotting. Har også fått veldig vondt i korsryggen, men jeg vet jo ikke om dette har noen sammenheng. Er mensen virkelig så på tur at den bare kommer og går? Går jo og håper på at det er no festeblødning/smerter på gang, men det er vel for mye å håpe på, i og med at mensen nettopp har sluttet liksom.. bleh, den kroppen min er virkelig et mysterium!hehe..

noen som har noen meninger/erfaringer rundt dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mens var ofte sånn at den stoppet opp en dag elle to får så og komme litt tilbake.... ganske normalt :)

 

Må bare prøve fremover så blir det en liten spire :)

 

Lykke til videre!

Skrevet

Det var vanlig for deg ja ? Etter å ha mistet, eller bare sånn i det hele tatt?

Aldri hatt det sånn før jeg, er mensen ferdig er den ferdig liksom, hehe.. Men ikke nå etter aborten ser det ut til.. Får bare prøve videre, og heller tåle litt spotting i ny og ne da...;)

Satser på at ryggen også blir bedre etterhvert.. Får kanskej høre om samboer kan massere meg litt ikveld.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...