isi* med liten januar spire!! Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Har de siste dagene vært suuuper trøtt.... Verk i kroppen!!! Så sitter jeg her på sofaen. Blir plutselig kvalm uten videre, bare sitter å drikker te (har en fridag idag!!!) Går på badet der det ligger masse med billigtester, tar en, ligger den vekk. Går ca 1-2 min ser på den... og.... en svak strek!!! men den er også litt "fargesøl" i tilleg på hele test feltet (men den svake streken er sterkere enn fargesølet). Får heeelt sjokk. 4 dager til ikm og niks tro på denne pp. Venter 5-6-7 min og da er testen helt blank... Noen som har opplevd dette tideligere, og faktisk vært gravid???
så gla' Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Ikke opplevd det før nei...Ta en ny test da vel :-) Lykke til!
madisen Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har opplevd falsk positiv med billigtester... ikke noe gøy! Stoler kun på CB heretter.
Lindus85 Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Hei hei.. inne og besøker fra første tri;) Jeg opplevde akkurat det samme som deg forrige uke.. Tok en billigstrimmel mandag som ble neg.. la den vekk og etter en halvtime ble den sånn du beskriver.. tok det som negativt.. kjøpte en CB på onsdag den og neg, men etter ti min kom den en syltynn loddrett strek (ikke like bred som den skal være) På fredagen tok jeg en QR hvor det kom opp en skykkestrek og en CB digital som det sto ikke gravid på. Søndagen 3 dager etter IKM tok jeg enda en CB og den var positiv! stort fin bått kryss.. Har testet tre ganger denne uken også bare for å være sikker og CB digital viser gravid og på CB blir krysset strerkere og sterkere;) Så er absolutt håp.. Men skal jeg gi deg et godt råd så prøv å vent noen dager så slipper du å bruke 800 kr på tester bare sånn for å være sikker som meg:) hehe.. lykke til!!!!!
Skatt i magen :) Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 jeg testet 5 dager før ikm denne mnd med billistest, da kom det opp en svak skyggestrek, eller var farge på den.. ingen positive testet etter det og tr kom i går, 6 dager etter ikm så ikke håp for meg denne mnd.. ikke mye gøy å få feil svar på de testene..
Madamina Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Synes billitsetene er helt fine. Ingen stor forskjell fra dem til CB, bortsett fra den fancy og idiotsikre plastinnpakningen. Les bruksanvisningen (testen skal leses av etter max 5 minutter, ikke en halvtime. Graviditetstest er best å ta på morgenen pga konsentrert urin, eggløsningstest på ettermiddagen helst uten for uttynnet urin). Man skal ikke ha tiss over max-streken for da blir det søl med fargen. La dem ligge på en flate som ikke trekker fukt og ikke bær dem inn og ut av rom med ulike temperaturer etter at de er vætet. Billigtestene krever bare litt mer nøyaktighet av den som tester. Jeg tisser litt i et uringlass og setter testen oppi (ikke over max strek). Heller ut ruin etterpå og skyller i glodvarmt vann før jeg setter glasset til tørk opp ned på en bomullsdott.
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har tatt mengder av billigtester, og det har aldri kommet noen strek for meg. Litt fargesøl har jeg sett i det urinen går oppover men det bruker å forsvinne veldig raskt igjen. Hadde jeg sett en svak strek hadde jeg vært overbevist om at jeg var gravid, da mine alltid er blendahvite utenom kontrollstreken. Lykke til!
AlleGodeTingErTo Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Tror du bør ha prøvd billigtestene i flere sykluser for å være sikrere, MEN; jeg testa pos 4 dager før IKM med billigstrimmel. Supersvak (men farge, ikke skyggestrek) etter altfor lang tid. Neste dag litt sterkere og raskere resultatet, men var fortsatt usikker. Dagen etter enda litt mer synlig, og blått kryss på IKM! Jeg var ganske sikker på at noe var i gang hele tiden, fordi jeg har brukt disse før i sykluser der jeg ikke ble gravid - og testegal som jeg er sjekka jeg dem etter både to og tre og fire timer, og de forble blendahvite. Derfor var det merkelig at disse fikk streker, dog etter alt for lang tid:) Heldigvis for meg stemte magefølelsen da... Håper du får et kryss om noen dager:)
isi* med liten januar spire!! Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. februar 2008 Åh takk for svar! Så flott med tilbakemeld... Er jo bare dette med at omgangsyken går tror jeg og at jeg er babysjuk!!! Så testet og så bare tullet testen med meg. Tenkte jeg skulle vente til mandag.... Da jeg har ikm!!! Jeg har ingen tro på denne mnd, å så bare tuller testen med meg... Spurte min kjære idag, når han trodde sprien kommer til å sitte... Å han mente at han følte en gang på sen våren og før sommeren var over. Samme føler jeg hihi syk verden. Og utrolig hvor syk baby tenking gjør oss!!! Hehe håper det er flere med meg!!!! Krysser fingrene for alle, og to streker til alle fremmover!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå