sommerful Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Hei, ja dette er noe helt utenom det vi vanligvis diskuterer her inne, mne lurer på om når jeg trykt kan gi sjømat til frøkna mi på 1 år. Ho er begynt å få smake vanlig fisk som, kveite og sei. Men når kan ho få smake reker, krabbe og den typn mat? Noen som vet. Ingn i familin har alergi for sånt
ninanja Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Når de har rundet året, kan de spise alt det familien spiser. Men det er noen hensyn man bør ta mht sjømat. Barn og kvinner i fruktbar alder skal ikke spise krabbemat fra skallet, og fiskelever. Det er også en del områder du ikke bør gi barnet fisk fra. Se http://matportalen.no/artikler/2005/6/kvinner_i_fruktbar_alder_og_barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå