Gjest Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Jeg mistet tidlig i januar og føler nå på kroppen at jeg kan være gravid igjen. Er kvalm og mensen har ikke kommet enda. Hadde tenkt å vente litt med å teste. Det jeg lurer på er om det er farlig å trene aerobic/step hvis jeg skulle være gravid. Noen som vet noe om dette? Takker for svar =)
to-em Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Sier ikke ekspertene det at du kan forsette å treneom normalt når du blir gravid. Så hvis du orker det vil jeg tro det er helt ok å trene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå