Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Hei Barnefar bor i skedsmo kommune og det gjør jeg og. Vurderer å flytte og kommunen blir da kanskje rælingen! men får beskjed om at jeg da må bytte b.hage! men dette blir skikkelig vanskelig!! barnefar har ikke tilgang til bil og derfor er det beste for alle parter at sønnen vår kan være i b.hagen han er !! Skal kjøpe - med medeiere !! må jeg endre adresse?? kan jeg ikke fremdeles stå reg. hos mine foreldre? så slipper jeg å bytte adresse?? barnefar kan ikke ha adressen da jeg da mister mine støtter !!!! Råd? noen som har vært eller kjenner noen i lignende situasjone? Takker for all hjelp og innspill !!!
espi Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Hva om barnet har adresse hos far da? Dere kan jo ha den ordningen dere vil, selv om barnet står registrert med bosted hos far.. Eller så kan du søke om å få beholde barnehageplassen selv om dere flytter. Dersom du har en god begrunnelse er det ikke umulig å få gjennomslag for det.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Men om barnet har adresse hos far så mister hun stønadene?
espi Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Ja.. så ikke den biten før etterpå ;-) Men man kan i alle fall søke om å få beholde plassen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå