rosemor*endelig*mamma*igjen Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har fått litt sånn menssmerter et par-tre ganger per dag ( er i uke 37), og kynnerne er mindre kraftige enn før. Er det vanlig å ha "mens"smerter så lenge før fødselen? I tillegg er magen helt rar, løs og luftig... Noen som vet noe om hva dette betyr?
Mari__B Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Eg har og menssmerter innimellom, er i uke 36. Lurer også på ko det kan bety!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 mensmurring/smerter er noe man som regel får noen dager før fødsel.
~Mita~ Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 ... eller uker desverre.. har hatt dette i over 2 uker nå. begynnte med mensmurring i tillegg til kynnere, og nå til ordentlige menssmerter!! Tegn på modning sa legen til meg..
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 og jeg da, som er i uke 30 og har det sånn?! det kan da ikke være begynnelsen hos meg?.. er førstegangs, og disse menssmertene begynte å komme for ca en uke siden.. bør jeg bli urolig eller? .
mine små alver... Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 les mitt innlegg over..jeg snakket med føden nå ang dette.Er også i uke 30 og har menssmerter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå