mammamammamammamor Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 eldstemann er tre årog åtte mnder og tredjemann er bare re uker. alikevell så begnner jeg å tenke på nr fire, og mannen min og. hva går det av oss? jeg er toogtjue s vi har jo all tid i hele verden foran oss
Hot Midget ! Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Du er vel ikke gal, du er glad i barn;-) Særiøst, så lenge dere føler for å ha 4 barn nå og har økonomi til det så why not?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Har du økonomi og krefter til å følge opp 4 barn så kjør på.
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Da syns jeg dere heller skal roe ned og nyte de barna dere har... Kanskje få litt jobberfaring, eller kjøpe hus? Nå vet jo ikke jeg hvordan dere har det, men hvis du er 22 år og har tre barn har du vel neppe hatt tid til så mye annet... ;-)
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 ja, en skikkelig GÆRNING er du. Skulle vært lagt inn på galehus : ) hahahaha...
SaDa Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Ja du er gal;) Her blir eldste 3 i april og yngse 2 i mai.. Har mer enn nok med disse to jeg.. Men nå går jeg hjemme med de da.. Lengter etter barnehageplass, men får nok ikke det før til høsten.. Godt vi ikke kan få fler her:)
Lekamøia Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Hvis dette er noe dere begge vil, så sett i gang - men kanskje vente noen måneder til Jeg er oppvokst i en søskenflokk på 4 og det var kjempefint. Vi var 3 tette og en attpåklatt som ble alles store skatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå