Lillemann blir storebror! Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Bare et lite spørsmål... Har hørt at det kan være farlig eller ikke så veldig bra å ligge på rygen... noe med en hovedåre som kommer i klem eller noe... å då ble man svimmel og dårlig og kunne besvime... Men ka om man ikke kjenner noe ubehag av å ligge på ryggen?.... e d då farlig?.. eg kjenner eller merker ingenting... å d hjelper litt på en dårli rygg å ligge i sengen på ryggen å slappe av... noen som vet?..
ninanja Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Dersom du ikke merker noe ubehag ved å ligge på ryggen, kan du fortsette med det. Jeg fikk pusteproblemer og syntes det var ekkelt å ligge på ryggen fra uke 4. Men alle er forskjellige!
lillespiren2:) Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 hehe, hvis det er farlig å ligge på ryggen, så har jeg et problem, er den eneste sovestillingen jeg er komfortabel med...
HjerteMom Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Samme her... store bekkenl.smerter ved å ligge på siden. På magen kan man jo ikke ligge mer. Så jeg håper i det lengste jeg får til å sove på ryggen! Er faktisk tungt å ligge i bare en stilling en hel natt...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Hei. Har lest om det samme, så jeg spurte jordmor om dette. Hun sa at så lenge du ikke merker noe er det ikke farlig, og at du kommer til å merke det selv ved at du blir dårlig om noe er i klem. Godt å høre, for jeg sover også endel på ryggen. Er i uke 25. Håper dette gjorde deg litt mer avslappet!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Klarte ikke å ligge på ryggen de siste 2-3 månedene sist. Du merker det godt. Blir svimmel og uvel. Hadde problemer når de skulle undersøke meg ifm fødselen, de måtte kjappe seg slik at jeg fikk forandret stilling så fort som mulig. Hovedpulsåren kommer i klem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå