LivetErEnLek Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Har vært på tidlig ul i dag og vidunderet er blitt hele 13,2 mm :-))) Ikke store saken med andre ord, men gud så lykkelig jeg er. Hjertet blinket som besatt mot meg og alt ser bra ut :-))))))))
miobell Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 ååå så herlig da! Hvor langt er du på vei og hvor fikk du time?
LivetErEnLek Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2008 Jeg er 7+5 dager på vei, stemmer med på en prikk med mine bergninger. Jeg fikk time på SIV med henvisning fra legen min pga to ma tidligere. Utrolig deilig å se lille livet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå