tinemor82 Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Hvordan artet blødningen seg? Kom det friskt blod på papiret bare en gang etterpå, eller var det noe om morgenen/dagen etter også? Litt nervøs jeg nå... blødde litt i natt, og litt nå i dag tidlig. Har lyyserosa utflod. Ligger lettere henslengt på sofa`n, småskjelven, angrer på gårskveldens sex, og håper virkelig på det beste...
svansen Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 har hatt litt rosa aktig ufflod siden uke 7-8 som mest sannsynlighvis kommer av skjøre slimhinner, pga dette har vi ikke hatt så mye sex, men en dag etter på vi hadde det kom det litt rikelig med med rosa/ rød uflod.. vært på ul i uke 8-9 da var alt fint med den lille. så du trenger nok ikke å bekymre deg, er normalt å blø litt etter sex, men er du bekymret så ring til legen og få deg en tidlig ultralyd, bedre det enn å gå å bekymre seg. litt blod etter sex er normalt som sagt.. går nok bra
svansen Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 oppdaget blodet på morgen etter sex på kvelden, så kan hende det kom med en gang etterpå men det vet jeg ikke, siden vi la oss med en gang etterpå
tinemor82 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2008 Har ringt både legen og gyn. På legekontoret sa damen at jeg skulle ta det rolig i dag. Legen min skulle ringe meg når han fikk tid (har ikke ringt enda). Damen i tlf der jeg er hos gynekologen sa at de ikke tar no ekstra ul eller no. sykehus gjør heller ikke det, sånn er rutinene. Har første legetime 26. februar, og ul 10. mars. Får bare smøre meg med tålmodighet jeg tror jeg. Slitsomt å ligge/være så mye i ro!!!
n_baby Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Tror ikke du trenger å bekymre deg. Hvis det går galt, vil det komme mer blod enn det gjør ved mensen og du vil ha vondt. Høres ut som om du har fått en rift under samleie. Slimhinnene er veldig skjøre nå, så det skjer ofte. Det går jo an å unngå sex i ett par dager atter at du har blødd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå