Bebis120408+150511 Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Synes det er vanskelig å velge.. har til nå hatt samsung skyvetelefon som jeg har vært veldig fornøyd med,men på tide å bytte den ut etter 2,5 år:) Noen som har kjøpt mobil nylig som har noen tips??
Bebis120408+150511 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. februar 2008 skal fortsette med smart talk-abb. mitt,så ønsker evt. telefon uten abb eller med smart talk.. og har lyst til å holde meg rundt 1500kr for mobil..
It's all about me Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 IKKE Nokia N73 iallfall. Skulle jeg hatt ny nå hadde det blitt Sony Ericsson 810 eller 85o hvis jeg hadde hatt litt ekstra penger å legge i. Det er supre mobiler.
Katharina88*Angelica08 Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Helt klart Sony Ericson S500i Er kjempe fornøyd med min, det er walkman telefon. Batteriet holder dessuten veldig lenge, flere dager.. Tror jeg lader en gang i uke bare.. Bra kamerakvaligtet og mulighet for minnekort så man kan ta enda fler bilder. Følger også med sånn ledning så man kan legge bilder, musikk og filmer over til datan og omvendt!
Katharina88*Angelica08 Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Forresten er dette også en skyvetelefon.. Og man kan velge mellom sort farge eller limegrønn. Rimelig pris hos Elkjøp
Christoffer i magen Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har Nokia N73 men har Music Edition pga av mye større minne. Og jeg er MEGET fornøyd. Kan legge til at jeg har hatt mange mobiler og dette er en av de bedre jeg har hatt. Men alle har vi jo forskjellige meninger.
wollywella Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 s500 er IKKE en walkmantelefon. Det er en designtelefon. Bare så det er sagt. Walkman-telefonene til sony ericsson heter noe med w.. Men vil kanskje anbefale en w580 (walkmanversjonen av s500) eller en w910i. Har selv en w910 og er meget fornøyd. Skyvetelefon, OK kamera (et lite minus fordi det mangler blitz og autofokus), bra mp3spiller og den er enkel å bruke Ikke den dårligste batterikapasiteten heller
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Har S500i, dette er som sagt over ikke en walkmantlf. Men den er søt, og har mange fine detaljer. Liker godt bakgrunnen som skifter av seg selv, raketter på nyttårsaften, juletre på julaften, sommerfugler, regn, høst...koselig synes jeg. denne tlf er fin om du ikke bruker tlf til så mye mer en ringe og sms/mms.
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 s500i er jo en super musikktelefon hvis du kjøper et minnekort! jeg anbefaler den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå