theafranord Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 I går 6 feb sovnet hun stille inn på A-hus. Noen flere som har fulgt historien hennes??? Hun var så utrolig vakker den dama, både utenpå og inni. Har aldri møtt henne men lest mye om henne. Hun og mannen hennes hadde egen nettside som heter "gjørenforskjell". Den kjærligheten de hadde virket bare helt unik.... Sitter her å får henne ikke ut av hodet mitt....tårene triller og jeg synes så synd på de etterlatte. Men hun gjorde nok en stor forskjell for mange og spesielt de som led av samme sykdom som henne.... Sender henne og familien hennes varme tanker................
Sikkertforgammel Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Å nei å nei... Huff, det er så trist!!!!!!!!!!!!! Jeg tente lys for henne her om dagen. Unge dama, og så sjuk... Livet er ikke mye rettferdig altså.... Sender og mine varmeste tanker til familien og håper de står sterke sammen i sorgen....
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 Jeg har ikke fulgt med på denne saken jeg, men nå har jeg sittet på gjorenforskjell.no, og jeg strigråter. For en utrolig kamp for livet! Og så trist at det likevel måtte ende sånn. Mine tanker går til Tones nærmeste, og ikke minst til ektemannen Espen, som må være en av de sterkeste sjelene jeg har hørt om. :-(
ALMA1 Skrevet 7. februar 2008 #4 Skrevet 7. februar 2008 Har fulgt med til tider,det har vært så sterk lesing at jeg bare har måttet koble av og la være å være der......så trist så trist,må lure på hva som er rettferdig her i verden jah....
Monicka Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Så koselig med en egen tråd for Tone-mor her inne også... Hun var så fantastisk som hun virket, + enda mer! Hun er gift med min fetter... så jeg fikk æren av å bli kjent med henne. Dette er bare så uvirkelig, og vondt! Men på samme tid er det godt at hun har fått hvile. Og jeg er så takknemlig for at vi fikk besøkt henne dagen før.
Trulte76 Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 jeg også har vært inne på siden hennes og lest litt..er en studn siden nå.. uff så trist..må si hun virket som en livsglad jente og for en herlig kjæreste hun hadde..de var sikkelig et vakkert par. Nå må jeg gå inn på siden hennes igjen..siden det er en stund siden..føler nesten amn kjenner henne når man har lest så mye hva hun har skrevet..
babyandme Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Kreft er en skummel sak.. har selv en far med lymfekreft. Vet ikke hvor lenge han får leve da. Var inne på nettsiden og leste litt.. utrolig trist at hun døde i ung alder.. hun og mannen hennes virket sterke og optimistiske. De er et godt forbilde for andre. Min dypeste medfølelse går til mannen hennes, nærmeste familie og venner som måtte oppleve å miste henne. Håper de har det bra tross dette som har skjedd, at de finner styrke i hverandre.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 7. februar 2008 #8 Skrevet 7. februar 2008 Jeg hadde utrolig nok aldri hørt om henne før i går... Men i går kveld da jeg var på jobb (på naboavd der hun lå) skjønte jeg at noen hadde gått bort...og min kollega sa at det måtte være henne. Fant frem til websiden deres og ble grepet. For en historie, grusom sykdom, men for noen sterke mennesker. Alle mulige varme tanker til mannen og øvrige familie.
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 Så kjempe trist:o(((( Var inne å leste i dagboken deres nå.....gråter.... For et kjempe par må jeg virkelig si. Hvil i fred tone og sender en varm og god klem til de etterlatte.
Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 Dette var trist å høre. Har aldri vært inne og sett på dagboka hennes, men tror jeg skal gjøre det. Har lest om henne i avisene og også sett henne på Frokost TV tror jeg det var. Det var mens de enda håpet på at det skulle gå bra tror jeg. Jeg trodde kanskje at det gikk bra. Men skjønte det nå på slutten da jeg så en reportasje om det, at det ikke gikk bra. Hun var nydelig. Hun hadde liksom en egen stråle over seg, slik kraft som lyste ut av henne. Tente lys den dagen noen her inne skrev at vi skulle gjøre det. Skjønte med en gang hvem det var snakk om da det stod vi skulle tenne et lys for Tone.
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #11 Skrevet 7. februar 2008 Kondolerer til Tones familie.... Har lest litt om dei no og da,...Sterkt.....
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 7. februar 2008 #12 Skrevet 7. februar 2008 Noe så trist.. Fikk med meg litt av historien bare men må si jeg syntes hun og mannen var veldig sterke sammen, rørende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå