Gå til innhold

Utrolig! Sovet hele natta!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter laang tid med kjempedårlig søvn var jeg utrolig sliten, og i går kveld var jeg virkelig drittlei! Alt gjorde vondt og verket....og så våkner jeg i dag tidlig etter å ha sovet hele natta uten å våkne en eneste gang!! Føler meg så utrolig mye bedre, og ser mye lysere på å holde ut de siste 7 ukene.....så selv om man tror det har "blitt sånn" med våkning om natta, så KAN det altså skje at man får hentet seginn en gang imellom! Håper det samme skjer med dere andre som sover dårlig - unner alle sånn å få hvilt ut litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utruleg deilig! Håper eg og får ei slik natt snart. ;)

Skrevet

japp.. been there... :)

netter hvor en ikke klarer å finne roen, en vrir og vender seg, tankene flyr dit de ikke skal.. alt er galt, må tisse, tett i nesa, kramper osv..

hatt det slik i noen uker nå.. og ikke har det blitt bedre når jeg kan sove frempå i helgene heller, våkner like mye da også (har en jobb hvor jeg begynner kl. 6...)

har også fått sove godt i natt... =)

Skrevet

oi, så hærlig!

våknet kun en gang i natt jeg, det var ikke dårlig det heller. Da våknet jeg såpass tidlig at det fortsatt var stilt ute - bor midt i byen og har masse trafikk rundt oss. Problemet er om jeg sover til i fem tiden og våkner da..folk begynner å røre på seg tidlig i trheim:)

Skrevet

Åh, hvor heldig du er da. Satser på at jeg får en sånn natt i nærmeste fremtid, så jeg kanskje kan få ta igjen litt av all den tapte søvnen jeg har. Er så forbanna irriterende å våkne om natten og så ligger der en og sover kjempegodt ved siden av meg, mens jeg ligger der og ikke får sove.....

Gjest Lenchen *fødeklar*
Skrevet

Jeg er så heldig å ha sovet godt om natta hele svangerskapet. Har 4 dager til termin, og våkner max 1 gang for å gå på do, og så sovner jeg nesten før jeg får lagt hodet på puta igjen. Kjempe deilig. Var skikkelig nattevåken i forrige svangerskap, så dette setter jeg virkelig pris på. Håper det bedrer seg for dere andre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...