Gå til innhold

Tips til servering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det min tur til å spørre: hva serverer jeg på jentekveld i kveld? Ei av jentene har bursdag, så skal bake brownies og servere med is, men hva mer? Må jo ha noe mat, gjerne sunt og litt enkelt?!

(Og det er mange i gruppa som ikke liker ditt-og-datt, hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo feks lage pasta salat der du feks: har pastaen i en skål, dressingen i en skål, agurk i en, mais i en, tomat i en osv.. Så kan de selv velge hva de vil spise :) Ekstra godt m litt baguett til feks.

Skrevet

Ja,kanskje det... Hørtes jo litt godt ut egentlig! :)

Skrevet

taco kan du jo blande som du vill

Skrevet

Åååå, ikke si det - taco!! Mmm, har så lyst på, men ammer jo en liten pjokk på 1 mnd, og han har reagert litt på kål, så jeg har ikke våget å prøve taco enda.. Har jo ikke lyst på en gråtenatt!!

Skrevet

Hvis du serverer salat el. kan du varme rundstykker til og servere dette hvitløkssmøret til:

1 prk bordsmør

1 stort hvitløksedd (finhakket)

Noen dråper lime

Masse gressløk eller dill

Rør godt sammen og sette i kjøleskap en stund før det skal serveres. Veldig godt på varme rundstykker ved siden av en god pastasalat.

Lager du pastasalat kan du bruke helkornspasta, fetaost, ruccolasala, avocado, stangselleri, ristede pinjekjerner, soltørkede tomater, finhakket rød chili (ikke mye), paprika og evt kylling. Bruk gjerne litt av oljen fra de soltørkede tomatene eller fetaosten til dressing sammen med litt balsamico eller sennep i salaten før servering.

Ha en fin kveld.

Skrevet

Ho dærre: Mmm, det hørtes rågodt ut!! Tusen takk for tips! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...