Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Først vill jeg si takk til dere som svarte meg seriøst og ordentelig. Til dere andre som er så best vitende: Er det så Vanskelig og få et særiøst svar uten og bli nedkastet av stygge kommentarer? Jeg Var ikke ute etter noe sympati eller stakkar deg kommentar, og ihvertfall ikke om hvor lat jeg er og hvor enkelt det er og skaffe seg jobb. Dere som sitter der bak skjermene deres og utaler dere som hvor lett det er og få seg jobb osv, Hva plager dere egentlig? Vet dere i det heletatt om jeg er i stand til og få meg jobb? Hva som jeg sliter psykisk? Tenker dere ikke på det? Min samboer prøver faktisk og få seg jobb, vi drømmer ikke om og snylte på staten resten av livet. Men når man spør her inne så må det vell gå ann og få et vanlig svar. Jeg synes det er helt utrolige at enkelte av dere er mødre så hatisk og kynisk som enkelte av dere svarer.
Sivalur Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Nåja, hvem som helst kan bli mor, er bare å skreve med beina det... Håper du finner ut av både hvem som er faren og jobbsituasjonen deres. Lykke til begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå